Глава 1.10

37 11 0
                                    

Компанія Джов зрештою збанкрутувала, такий величезний бізнес-корабель, давня аристократична родина, яка височіла майже сто років, лише за два місяці зникла в клубі диму. Компанія ДзонДа неминуче постраждала, її акції впали на значну суму, відділ розслідування комерційних злочинів також розпочав розслідування щодо неї, а конкуренти атакували з усіх боків. Усього цього було достатньо, щоб Джов Вень Дзін почувався під тиском.

Джов Юнь Шен дивився на ШІ на своєму зап'ясті, індикатор прогресу піднявся до 99%. Через те, що доля первісного власника змінилася, цей світ уже майже вийшов з-під контролю Господа Бога, рухаючись непередбачуваною траєкторією.

Імовірність того, що світ повернеться до початкового вигляду все ще становила 1%, але Джов Юнь Шена це не хвилювало. Він міг вибирати, як довго залишатися в цьому світі, тому в нього було вдосталь часу, щоб гарантувати успіх.

Півмісяця тому на міжнародному новинному каналі країни C вийшло інтерв'ю CBS з головою Noah Universal, і справжня особистість легенди стала відома всім. Сім'я Ян, яка спочатку зазнала великих втрат і ледь не збанкрутувала, швидко поповнила ряди першокласних аристократичних родин у країні С, вхопившись за стегно племінника.

Сьогодні було шістдесятиріччя жінки глави родини Ґво, пані Ґво Лінь Даньпін. Як їхні родичі, глава сім'ї Ян, Ян Джень Хай і його дружина також були запрошені на захід. Звичайно, головною метою сім'ї Ґво було зустріти Джов Юнь Шена через сім'ю Ян. Хто дозволив Ян Джень Хаю бути дядьком Джов Юнь Шена і зробив стосунки між ними такими близькими?

Якби доля склалася так, як планувалось спочатку, після смерті батька Джов, Джов Вень Дзін і Джов Вень Нан об'єднали б зусилля щоб розібратися з сім'єю Ян, і вона швидко б розпалася. У результаті, оригінальний Джов Юнь Шен не зміг би отримати захист свого дядька, і його дні були б дуже нещасними.

Але тепер сім'я Ян була абсолютно незрівнянною із собою з того часу.

Після того як сім'я Ян постраждала від кризи, дружина Ян Джень Хая, Ґво Шу Фан, одного разу повернулася додому, щоб попросити про допомогу, але Ґво Ліцюн їй відмовив. Ґво Ліцюн був одружений на Ґво Лінь Даньпін, яка народила йому двох доньок, але через те, що він дуже хотів сина, він завів коханку, що народила йому близнюків різної статі, яких він потім привів у сім'ю. Ґво Лінь Даньпін тоді майже померла від злості.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now