Глава 3.3

38 10 1
                                    

Батько та син не тільки повернулися додому неушкодженими, але й Шень Ї Бінь отримав імператорський указ, в якому говорилося, що після завершення розслідування він повинен взяти участь в імператорському іспиті. Здавалося, якщо він не переможе в ньому, то не зможе стати чиновником в майбутньому.

Це показало що імператор Тянь Чень покладав великі надії на Шень Ї Біня. Якщо він отримував найвищі оцінки на іспиті, завдяки блискавичному успіху він міг би досягти найвищої офіційної посади у майбутньому.

Мати Шень кілька разів обійшла свого сина, радісно кажучи: «Я знала, що мій син найрозумнішим у світі, він змалечку був розумним».

Батько Шень пригадав яким кмітливим був його син в дитинстві й зітхнув. Він думав, що його син був жалюгідним Джон Йоном, як він міг передбачити що той насправді навмисне ховався. Думаючи про це, він справді не знав, сміятися йому чи злитися.

«Ї Біню, батько подумав про те, що ти казав. Думаю, ти мав рацію, сьомий принц занадто несправедливий. Оскільки твоя сестра більше не є фавориткою, ми повинні утворити союз із іншим принцом,» – батько Шень зітхнув, погладжуючи бороду.

«Але якщо ми не допоможемо сьомому принцу, чи не стане життя Цяо Дань в його резиденції ще важчим?» –очі матері Шень почервоніли від хвилювання.

«Мамо, ти неправильно зрозуміла, доки сім'я Шень не впаде, сьомий принц не наважиться погано поводитися з сестрою. Крім того, цей син чув, що сьомий принц тепер балує лише наложницю Сє-ши, а до інших жінок ставиться як до пустого місця. Якщо ми підтримаємо сьомого принца, той, хто отримає максимальну вигоду, буде не сестра, а розпещена Сє-ши. Тож навіщо нам братися за таку невдячну справу?» – Джов Юнь Шен заспокійливо поплескав матір по руці.

Мати Шень на мить замислилася, вважаючи його слова розумними. Вона також думала про те, як сьомий принц не тільки відмовився їм допомогти, а й навіть викрив і ув'язнив її дочку. Сім'ю Шень справді били ногами, поки вона була в важкому становищі, тож вона більше не противилася.

————————

Оскільки палацовий євнух викрав екзаменаційне запитання, власноручно написане імператором, імператор Тянь Чень проводив чистку у внутрішньому палаці. Він позбувся усіх шпигунів, підсаджених кожною з фракцій, тож сьомий принц досі не знав, що приголомшлива податкова політика насправді була написана нічим не примітним Шень Ї Бінем.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now