Глава 3.9

28 11 0
                                    

Сьомий принц думав, що чума невиліковна, навіть він сам ледве врятувався від смерті, як могла одна чаша з ліками вилікувати її? Той Шень Ї Бінь просто говорив дурниці. Тож сьомий принц швидко розвіяв сумніви у своєму серці та притягнув Сє Ю Жов до себе, щоб втішити.

Сє Ю Жов впала в його обійми, її обличчя було блідим, а зуби цокотіли.

Невдовзі імператор Тянь Чень направив до них свого головного євнуха, який прибув із групою імператорських гвардійців. Він похмуро заговорив: «Його Високість наслідний принц уже повністю вилікувався. Наложнице, будь ласка, пройдіть за цим мудрецем, у цього мудреця є кілька запитань».

Імператор Тянь Чень був старим, його здоров'я поступово погіршувалося, природно, він би шукав божественні ліки для довголіття. Його послідовники також бажали багатства й пошани, тому вони природним чином були занепокоєні. Отже, кронпринцу навіть не потрібно було віддавати наказ, перш ніж хтось прийшов, щоб захопити Сє Ю Жов.

Сє Ю Жов знала, що її простір та духовне джерело були надто дивовижними, вона не могла дозволити іншим дізнатися про це, інакше результат був би фатальним. Тим більше, що простір уже був привʼязаний до її душі, з жадеїтовим браслетом в якості медіума. Навіть якщо вона носитиме браслет на зап'ясті, ніхто не зможе його побачити поки вона цього не забажає.

Цей браслет було неможливо вкрасти, поки у неї були духовне джерело і простір, в неї був спосіб пережити це лихо.

Через цю самовпевненість, як би головний євнух не допитував її, Сє Ю Жов не бажала зізнаватися. Імператор ще не надав вказівок, а групі не вистачало хоробрості, щоб покарати наложницю принца, тому головний євнух був безпорадний і мусив розлючено піти разом із імператорською гвардією.

Невдовзі після того, як вони пішли, Сє Ю Жов швидко проковтнула таблетку для омолодження, а потім нарешті впала в кутку, важко дихаючи. Вона могла б заховатися у своєму просторі, але коли вона вийде, то все одно застрягне у тюремній камері, тож яка з цього користь? Більше того, її сім'я все ще була в столиці, а її молодший брат мав багатообіцяюче майбутнє. Якщо вона проігнорує їх і зникне, імператор неодмінно спрямує свій гнів на сім'ю Сє.

Єдиним виходом для неї було запропонувати рецепт довголіття імператору Тянь Ченю. Завдяки цьому він був би їй безмежно вдячний. Це також можна було вважати коротким шляхом до підвищення, сьомий принц також мав би з цього користь.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now