Глава 5.5

99 10 1
                                    

До цього Джан Шу Лінь бачив Джу Дзи Ю лише здалеку. Через надзвичайно красиве обличчя, що часто випромінювало лють, він спочатку подумав, що інший чоловік був тиранічною, ворожою та неприємною людиною, і що з ним було важко ладнати. Але після зіткнення з реальністю, він нарешті зрозумів, що дійсність і його уява були повністю протилежні.

Поки ви не переступаєте межу, він не буде турбуватися через дрібниці. Навіть коли він не посміхався, його яскраво-червоних губ завжди торкалася легка посмішка, тому кожен, хто дивився на нього, почувався дуже комфортно. Він міг бути трохи різким, розслабленим, і дуже безтурботним – неймовірно харизматичним.

Якби не попереднє непорозуміння, Джан Шу Лінь був би радий з ним подружитися. Але тепер почуття сорому було настільки величезним, що він не міг підняти голови біля іншого чоловіка. Усі члени родини Джан відчували те саме, вони мовчки відсунулися якнайдалі від вогню, їхні обличчя все ще були трохи червоні від збентеження.

Усі, крім Цінь Це, який сидів прямо навпроти Джу Дзи Ю, час від часу тикаючи вогонь палицею, наче нічого не сталося.

Оскільки було вже пізно, Джов Юнь Шен відчував деяку сонливість, він прикрив рот і позіхнув. Дві краплини блискучих сліз затрималися на його густих віях. Ця сцена нагадала Цінь Це кота, який спав взимку біля багаття. Такий ледачий і милий, якби він не прикрив рукою рота, коли позіхнув, чи не було б видно два маленьких гострих ікла?

Він швидко глянув на юнака, а потім втупився у вогонь, замислившись.

Джов Юнь Шен позіхнув і також подивився на вогонь, думаючи про свого коханого, який все ще був невідомо де. В одному із світів він був головним героєм, в іншому – другорядним персонажем, а також міг був гарматним м'ясом. Його особистість могла змінитися в будь-який момент, він міг бути ким завгодно. І вони прожили разом лише чотири життя, як він міг бути впевнений, що основні дані цього чоловіка не зміняться? Що, якби він став зовсім іншою людиною?

Наприклад, головним героєм-шов?

Він аж здригнувся від цієї думки і подивився на Джан Шу Ліня. Його погляд зупинився на яскраво-червоному синдурі на зап'ясті іншого чоловіка, він завагався.

Від його спостережливого погляду по шкірі Джан Шу Ліня пробіг холодок. Джан Дзя Жвей також щось відчув, тактовно нагадуючи: «Мій старший брат уже заручений з братом Маленьким Чорним».

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now