Глава 1.1 Ляпас бізнес-гіганту

74 14 1
                                    

Він знову відкрив очі. Джов Юнь Шен лежав на м'якому великому ліжку, над його головою була білосніжна стеля та чудова кришталева лампа. Він наполовину сів і виявив, що штучний інтелект, який був прив'язаний до його душі, тепер тихо оточує його зап'ястя. На дисплеї з'явився безперебійний запис; це були дані про це нове тіло, викрадене з системи Господа Бога.

Щоб поводитись як вірус, здатний уникнути спостереження Господа Бога, Джов Юнь Шен, природно, не прив'язувався б до головних гравців у вимірі - іншими словами, до чоловічих та жіночих протагоністів. Як точно підрахувала 007, його найкращим вибором було стати даними, які рано чи пізно будуть знищені, тобто, гарматним м'ясом. Зміна долі гарматного м'яса хоч і не призвела б до колапсу виміру, але спричинила б помилку в розрахунках Господа Бога.

Одна помилка в даних може спричинити низку помилок, і після його відходу світ уже буде поза контролем Господа Бога. Як у сірій зоні мозку, те що виглядало нормальним, насправді вже було відмерлим, і чим більше ця сіра зона поширювалася, мозок рано чи пізно був би паралізований.

Це був результат, до якого прагнув Джов Юнь Шен.

Після ознайомлення з даними, куточок його рота трохи піднявся, поки він міркував. Цьому тілу було 16 років, його також звали Джов Юнь Шен, і він був старшим сином групи Джов. Він був першокурсником і мав двох молодших братів на третьому курсі середньої школи, обом по п'ятнадцять років, одного звали Джов Вень Нан, а іншого - Джов Вень Дзін. На перший погляд, Джов Вень Нан був повнорідним братом Джов Юнь Шен, але насправді він був сином коханки його батька, його справжнього кохання, заміненим під час післяпологової слабкості його матері. Рідний брат Джов Юнь Шена помер при народженні через гіпоплазію серця.

З іншого боку, Джов Вень Дзін народився від студентки університету, спонсором якої була мати Джов. Ця жінка була сиротою та була добродушною. Терзаючись почуттям провини перед матір'ю Джов, вона впала в депресію незабаром після пологів, і через декілька років, розрізала собі зап'ястя та покінчила життя самогубством. Тіло виявила мати Джов, невідомо, чи саме це стимулювало її, але через рік вона стрибнула в море і її тіло було неможливо врятувати.

Головним героєм цього світу був другий син сім'ї Джов - Джов Вень Дзін, будучи під тиском сім'ї з дитинства, переслідуваний братами, він нарешті контратакував, ставши бізнес-імператором. Він переміг незліченну кількість супротивників, пережив не одну захоплюючу торгівельну війну, і нарешті піднявся на вершину влади та багатства. Що стосується Джов Юнь Шена, то він був всього лише ще одним маленьким каменем спотикання на його життєвому шляху, його навіть не можна було назвати суперником.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now