Незабаром у Цінь Це більше не було часу думати про інші речі.
Оскільки в столиці був введений воєнний стан, минулого разу він не зміг пробратися в місто. Тож цього разу він привів групу біженців для штурму міських воріт, що призвело до хаосу та послаблення оборони, це була хороша можливість для проникнення.
Він вигадав привід, щоб покинути сім'ю Джан, і переодягнувся імператорським гвардійцем, щоб без проблем потрапити до палацу.
У імператора було багато лояльних міністрів при дворі, якщо він помре, і молодий кронпринц швидко послідує за ним, міністри неминуче щось запідозрять і це створить багато неприємностей. Тому Вдовуюча імператриця не наважилася самовпевнено торкатися наслідного принца, плануючи дочекатися, поки її син успадкує трон, а потім повільно труїти наслідного принца, щоб той пішов услід за батьком.
Цінь Це без проблем зв'язався з юним кронпринцем, але при виході з палацу його випадково помітили кілька патрульних охоронців, і тепер його розшукували по всьому місту.
А тим часом, молодий слуга з родини Джу передавав господарю новини. Генерал Дін Юань (заступник спадкоємця маркізату Шень Вей) і людина, яку шукав господар, були дуже схожі. Генерал мав 6 футів зросту, виглядав велично, був міцної статури і курив тютюн щодня, через що в армії отримав прізвисько "Махорка".
/* "Махорка" – креативна вставка від мене, в оригіналі там "lǎo yān qiāng", що означає "стара опіумна трубка" */
Джов Юнь Шен дуже зрадів, він відразу ж витратив багато грошей, щоб підкупити столичну варту і пробратись до міста. Зупинившись у корчмі навпроти резиденції генерала Дін Юаня, він стеріг пеньок, чекаючи на кроликів.
/* стерегти пеньок, чекаючи на кроликів – бажати отримати несподівану вигоду чи можливість без будь-яких зусиль */
Прочекавши цілий день, і так і не побачивши навіть тіні чоловіка, він був дуже розчарованим і повернувся до своєї кімнати, щоб відпочити після пізньої вечері з Цвей Ер та Лу-ши.
«Ґондзи, ваша ванна готова, будь ласка, заходьте». Слуга корчми відсунув ширму, за якою стояла велика дерев'яна бочка, наповнена гарячою водою, й улесливо простягнув кошик із квітковими пелюстками.
"Що це?" Джов Юнь Шен скривився, показуючи на кошик із квітами.
«Це приготувала ваша служниця, щоб надати воді солодкого аромату під час купання. Я допоможу ґондзи їх розкидати».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Ficção CientíficaКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...