Глава 4.6

70 11 5
                                    

Завдяки Джов Юнь Шену зйомки реклами тривали лише день. Орландо особисто відповідав за монтаж. Коли він виходив зі студії, його обличчя пашіло вогнем, він був наче в трансі, ніби щойно випив пляшку міцного вина.

«Босе, це зразок, подивіться першим. У мене є відчуття, що цей парфум буде дуже популярний у країні С, ні, у всьому світі. Я не планую робити окрему зйомку для європейської реклами, я просто використаю цей матеріал».

«Ви можете займатися своїми справами, я подивлюся пізніше,» – Цао Мо Квень гортав документ, навіть не піднімаючи голови.

Спочатку Орландо хотів побачити його захоплений вираз обличчя, але, побачивши що той залишався абсолютно байдужим, у нього не було іншого вибору, як розчаровано піти.

Після того, як чоловік пішов, Цао Мо Квень негайно піднявся і замкнув двері свого офісу, зняв пальто та послабив краватку. Він налив собі келих червоного вина і вставив диск у комп'ютер.

Повільно линула неоднозначна мелодія співачки:

Закривай очі

Не бійся

Монстр зник, він подався навтьоки

а твоя матуся поруч

Прекрасний, прекрасний, прекрасний

Прекрасний хлопчик

Прекрасний, прекрасний, прекрасний

Прекрасний хлопчик

Перед сном

Помолися трохи

Кожного дня все і всюди

Стає кращим і кращим

Прекрасний, прекрасний, прекрасний

Прекрасний хлопчик

Прекрасний, прекрасний, прекрасний

Прекрасний хлопчик

...

/* "Beautiful boy" Джона Леннона, в історії згадується жіночий голос, тож, ймовірно, звучить кавер */

Байдужий вираз обличчя Цао Мо Квеня поступово ставав більш зосередженим і палким.

Коли він був у студії, то сидів збоку, тому його поле зору було обмеженим, але цей рекламний ролик був знятий згори, візуальний ефект від зміни ракурсу був шокуючим.

Очі в юнака затуманилися, щоки почервоніли. Через сп'яніння, його губи пересохли. Він нахмурився від дискомфорту, потім висунув кінчик язика, щоб облизати їх, і сухість нарешті зникла. Але це не могло повністю вгамувати його спрагу, тож він схопив кілька пелюсток і розчавив, щоб висмоктати яскраво-червоний квітковий сік. Наситившись, він зітхнув з полегшенням і раптом випалив: «Солодкий та ароматний». Після чого він навмання витер квітковий сік зі своїх грудей.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now