Джов Вень Дзін хотів просто роздерти Джов Юнь Шена, але як тільки він збирався підвестися, його відштовхнули ногою, і він вирвав повний рот крові.
Через розрахунки Джов Вень Нана, первісний власник втратив свою особу як старшого сина сім'ї Джов, а також сімейну власність, його життя миттєво скотилося в яму. Але головний герой, який уже став комерційним гігантом, все одно бив лежачого. Через нього перед обличчям первісного власника закривалися всі двері, куди б він не пішов. Протягом життя він був не в змозі знайти пристойної роботи, і нарешті, закінчив своє життя в депресії.
Отримавши це тіло та дізнавшись про долю початкового власника, забудьте про те щоб Джов Юнь Шен тримався за стегно головного героя, те що він не вбив його відразу - уже вимагало героїчного самовладання. Якби Ду Сю Лан не тримав його за плече, він би вже пішов щоб ударити його ще кілька разів.
«Шен-шао, не потрібно його безглуздо залякувати,» - красивий молодий чоловік поправив окуляри на переніссі, ніби ласкаво втішаючи, але в цьому відчувалося й застереження.
Джов Юнь Шен не заперечував, він відкинув руку зі свого плеча і повільно підійшов до Джов Вень Дзіна. Джов Вень Дзін уже не міг піднятися, він міг тільки дивитися на нього з ненавистю.
"Ти ненавидиш мене?" - Джов Юнь Шен схилив голову.
У відповідь Джов Вень Дзін виплюнув криваву слину.
Джов Юнь Шен відступив убік, щоб уникнути плювка, а потім наступив на живіт Джов Вень Дзіна, насміхаючись: «Ти справді мене ненавидиш? Які у тебе є підстави щоб мене ненавидіти? Без підтримки моєї матері, чи змогла б твоя мати-сирота дозволити собі вступити до найкращого національного університету й відразу після випуску отримати роботу в компанії Джов, забираючи додому кілька сотень тисяч зарплати щорічно? Моя мати ставилася до неї, як до рідної дочки, і як вона відплатила? Залізла в ліжко свого прийомного батька? Народила дитину від нього? Навіть якщо вона вирішила вбити себе, навіщо робити це у ванній моєї матері? Цим вона спокутувала свої гріхи чи використала своє життя, щоб помститися моїй матері? Що ж, її бажання здійснилося, і моя мати зрештою послідувала за нею, залишивши мене самого. Я питаю тебе, кого я маю ненавидіти?»
Очі Джов Юнь Шена почервоніли, і йому довелося зупинитися, щоб глибоко вдихнути. Його хрипкий голос був наповнений такою сильною люттю й ненавистю, ніби він хотів зруйнувати все перед собою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Science FictionКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...