Джов Юнь Шен залишався поруч із Ду Сю Ланом до самої його смерті, і наступного дня, він також, не вагаючись, покинув цей світ. У минулому, будучи під контролем системи лиходіїв, він невблаганно трансмігрував, змушений виконувати одне божевільне завдання за іншим, не маючи можливості перевести дух.
Цього разу він міг вільно керувати своїм часом. Він залишився в просторі Сінхай надовго. Він впав у сплячку, щоб підживити свою душу, доки його прихильність до Ду Сю Лана поступово блідла з плином часу. Прокинувшись, він почав возитися з ШІ на зап'ясті.
Поки ще перебував під контролем системи, він дізнався, що разом із зростанням складності завдань, сила його душі також зростала. Також він ставав би все тісніше пов'язаним із системою. Система та носій залежали одне від одного, так би тривало до того дня, коли сила душі носія досягне найкритичнішої точки, і Господь Бог зможе поглинути її через систему, переварити та використати як джерело енергії для підтримки свого простору.
Так зване «повернення в реальний світ після виконання завдань» було просто красивою брехнею. Вони були просто стадом худоби, вирощеним Господом Богом, і як тільки вони відгодуються, їх заріжуть.
Коли щупальця 007 все глибше проникали в його душу, він випадково дізнався цю таємницю. Він був хакером, тож не був схожим на інших людей, які фанатично прагнули повернення у реальний світ. Для нього не було різниці між реальним і віртуальним. Навпаки, він жив більш розкуто у віртуальному світі. Там він був королем.
Можна було справедливо заявити, що вибір нього був найбільшою помилкою Господа Бога, це було як запросити вовка до хати.
Налаштувавшись, Джов Юнь Шен натиснув на ШІ, і миттєво зник у безкрайньому небі.
Коли він знову прокинувся, Джов Юнь Шен стояв перед полотном, тримаючи заплямований фарбою пензель, від його тіла сильно пахло олійними фарбами.
Він на мить завмер, перш ніж почати спостерігати за навколишнім середовищем. Це була досить простора і порожня кімната, без жодних меблів, лише чотири білі стіни та відчинене вікно. За вікном буяв зелений сад, з розкішними квітами, схожими на парчу, а вдалині навіть було блакитне озеро.
Краєвид був прекрасний і захоплюючий.
Крім Джов Юнь Шена, у кімнаті більше нікого не було. Екран штучного інтелекту спалахнув текстом з детальними даними, вкраденими у Господа Бога, про початкового власника та цей світ.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Ciencia FicciónКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...