Глава 1.6 18+

70 16 0
                                    

Джов Юнь Шен думав, що вони двоє швидко перейдуть до наступного етапу, як тільки установиться притяжіння, та – пересплять. Але ідеї Ду Сю Лана явно перевершили його очікування.

Інший чоловік, здавалося, наполегливо упадав за ним, телефонний дзвінок раз на декілька днів перетворився на пару дзвінків на день. Коли він відвідував країну A, він завжди брав його на вечерю, але це завжди була просто вечеря, і він завжди був уважним, але не занадто відвертим. Кожного Нового року він надсилав дорогі подарунки.

Джов Юнь Шену не залишалося нічого іншого, як безсоромно думати – Ду Сю Лан упадав за ним, і його ставлення було дуже серйозним. Це почуття, для нього, який зазнав жалюгідних смертей і якого, від початку до кінця, головні герої ненавиділи як лиходія, було, безперечно, новим. Він помирав неприглядною смертю в кожному житті, він не міг знайти справжнього кохання, лише страждав від зради в кожному житті. Джов Юнь Шен думав, що він уже надто загрубілий для «кохання».

Але звільнившись від кайданів системи, він виявив, що лише поховав бажання глибоко у своєму серці. Оскільки Ду Сю Лан був рішуче налаштований, він також плив би за течією, а щодо того, чи ці стосунки зможуть тривати, це була інша розмова.

Поки він думав, на столі задзвонив телефон, з іншого кінця долинув низький магнетичний чоловічий голос: «Тобі сподобався годинник, який я прислав? Я також купив один в такому ж стилі, вони добре пасують..."

————————

Країна J, столиця

Ду Сю Лан стояв на верхньому поверсі хмарочоса, ніжно розмовляючи по телефону, він задоволено курив. Інша сторона, мабуть, сказала щось кумедне, тому що він розсміявся, а очі щасливо заблистіли.

«Так, я знаю, побачимося наступного тижня, ти обираєш місце,» – він помітив свого племінника, який зайшов без стуку. Ду Сю Лан насупився, і в нього не залишалось іншого вибору, як припинити розмову.

Джов Вень Дзін непомітно оцінив його, цікавлячись, яка людина може змусити його дядька бути таким ніжним.

«Дядьку, ти знайшов мені тітку?» – спробував він пожартувати.

Ду Сю Лану явно сподобалося слово «тітка», він. посміхнувся, перш ніж кивнути: «Так, я знайшов тобі тітку». Потім він додав із сарказмом: «Коли я її впіймаю, я вас познайомлю, ви повинні добре ладнати».

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now