Глава 5.3

39 10 3
                                    

На щастя, у кожному перевтіленні основна інформація його коханого не сильно змінювалася. Допоки його зріст був 190 см або вище; він був міцної і мускулистої статури; виглядав мужньо і красиво; мав певні шкідливі звички, такі як куріння, вживання ліків, власницькі настрої, вуайєризм тощо, він міг покладатися на ці чотири пункти, щоб знайти його.

Згідно з поточною ситуацією, найбільш вірогідним кандидатом має бути Цінь Це, але Цінь Це вже мав почуття до головного героя-шов, його красиве й холодне обличчя пом'якшувалося лише тоді, коли він бачив головного героя. Джов Юнь Шен не хотів вірити, що той був його коханим.

Отже, він потайки наказав людям розпитувати про чоловіків, які підпадали під відповідні характеристики. Лу-ши та Цвей Ер дуже переживали за нього, думаючи, що він не хоче одружуватися.

До початку засухи, його чоловіка так і не знайшли. Джов Юнь Шен мусив тимчасово відкласти свій пошуковий проект і зосередитися на подальшій серії неприємних подій.

Одного разу сільський голова попросив його виділити час на обстеження полів.

Показуючи на зів'ялі рисові поля, сільський голова бідкався: «Молодий господарю, подивіться на цьогорічне зерно. Боюся, що ми його втратимо, а нам уже й немає з чого каші зварити. Такими темпами ми помремо з голоду. Чи можете ви трохи знизити орендну плату, щоб дати кожному надію на виживання?»

Джов Юнь Шен не відповів, він нахмурив брови, ходячи кругами по полю. Багато людей зібралося вдалині, щоб дочекатися відповіді, коли почули, що прийде господар. Якби сільський голова посміхнувся, вони б відчули проблиск надії. Якби сільський голова виглядав стурбованим, можна було припустити, що цього року в них не буде їжі і доведеться платити оренду. Тоді їм залишалося хіба що повернутися додому і продати своїх дітей.

Пройшовшись полями та оцінивши погоду, Джов Юнь Шен повільно сказав: «Я думаю, що дощу не буде ще два місяці, до того часу зернові справді загинуть. Добре, я звільняю вас від орендної плати за цей рік».

Сільський голова був у захваті, але перш ніж він встиг подякувати йому, Джу Лао Си, який супроводжував його, поспішив відрадити: «Але молодий пане, у нас також немає надлишку зерна, і ми повинні утримувати багато слуг. Якщо вони не платитимуть орендну плату, ми теж не витримаємо. Чому б вам просто не знизити орендну плату на 10%? Як ви думаєте?"

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now