Оскільки поганий контроль спадкоємного принца та неспроможність належним чином провести розслідування щодо його підлеглих призвели до махінацій, після поширення новин, репутація кронпринца серед чиновників і вчених була дуже поганою. Його і без того хитке становище спадкоємця престолу ставало все більш нестабільним.
На щастя, імператор Тянь Чень ще не повністю втратив довіру до кронпринца. Наказавши йому подумати про свої недоліки протягом кількох днів, він все ж доручив йому керівництво банкетом Цьон Лінь, намагаючись дозволити йому врятувати дещицю репутації.
/* Цьон Лінь (Qiong Lin) – просвітницький банкет, проводиться щоб розважити вчених */
Однак наслідний принц не був вдячний взагалі, як тільки імператор Тянь Чень пішов з бенкету, його обличчя відразу спохмуріло. Він зосередився на глечику з вином і випивав, не звертаючи уваги на інших гостей. Через цей столичний іспит він втратив чимало підлеглих, а також отримав догану від свого імператорського батька перед багатьма чиновниками. Він уже достатньо осоромився; як у нього могло залишитися хороше враження про цю групу студентів?
Джов Юнь Шен сидів під головним сидінням і таємно оцінював легендарного розбещеного й зарозумілого Його Високість, кронпринца. Той був надзвичайно красивий, з парою тонких брів що нагадувала мечі, спрямовані до волосся на його скронях, та парою продовгуватих і вузьких, мерехтливих очей фенікса. Він завжди спостерігав за людьми з почуттям зарозумілості, яке викликало мимовільний страх.
/* очі фенікса – названі на честь китайської міфічної істоти, очима фенікса називають форму ока, в якій внутрішній куточок спрямований трохи вниз, а «хвостик» тягнеться до скроні */
Він був одягнений у поношений чорний одяг, з широко відкритим лацканом, що показувало білосніжний внутрішній одяг. Оскільки тканина була надто тонкою, вона фактично окреслювала лінії його м'язів. Навіть здалеку можна було побачити, що його, здавалося б, виснажене тіло все ще містило потужну силу. Він сидів в дуже лінивій позі, розставивши ноги, зухвало тримаючи однією рукою глечик, а іншою — чашу з вином. Через те, що він забагато випив, його очі були трохи затуманені, але він не виглядав похмурим, а навпаки, був більш виразним і диким.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Science FictionКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...