Глава 1.5

42 14 1
                                    

У темній кімнаті худорлявий молодий чоловік був прив'язаний до чотирьох стовпів ліжка, з ніг до голови вкритий липким, брудним потом. Його очі глибоко запали, колір шкіри мав ознаки зловживання наркотиками. Він ледь подолав перші симптоми синдрому відміни, його очі були розфокусовані, дивлячись на балдахін ліжка вгорі, невідомо, що крутилося в нього в голові.

Рівні кроки повільно наближалися, особливо високий чоловік в сталево-сірому костюмі відчинив двері й увійшов, зупинившись біля ліжка, щоб оглянути хлопця. Його темне волосся було зачесане назад, відкриваючи надзвичайно гарне обличчя та довгі й вузькі очі, які час від часу виблискували лякаюче небезпечним світлом.

«Я дозволю медсестрі допомогти тобі скупатися,» – він дістав із кишені костюма носовичок і витер холодний піт на чолі юнака.

Молодий чоловік облизнув свої сухі, потріскані губи, сказавши хриплим голосом: «Дядьку, Джов Юнь Шен мене підставив. Я пам'ятаю, що бачив цю жінку раніше, вона була з Джов Юнь Шеном у барі і пила бурбон. Вони виглядали близькими. Я впевнений, він наказав тій жінці завдати мені шкоди!»

Цим юнаком був Джов Вень Дзін, тепер студент другого курсу університету. Кілька місяців тому він зв'язався з красивою жінкою, але не очікував, що вона має приховані наміри. Жінка дала йому модифіковану сигарету, всередину якої був підмішаний сильний наркотик, одне лише одноразове викурювання могло призвести до залежності. Джов Вень Дзін, хоча й був недовірливим за характером, та дуже обережним щодо власної безпеки, мав фатальну слабкість. Це була жадібність до краси, якщо там була красива жінка, він, безсумнівно, був готовий на все.

Коли з'явилися перші ознаки наркотичної залежності, він нарешті відреагував, але було вже пізно.  Йому нічого не залишалося, як подзвонити своєму дядькові в далеку країну J.

Ду Сю Лан безвиразно викинув напівпромоклий носовичок у смітник, його серце наповнилось гнівом. Цей гнів був викликаний не тим, що він почув звинувачення свого племінника, а, радше, його розчаруванням. Він неодноразово попереджав його, не приймати речі від незнайомців, він навіть послав кількох охоронців, щоб таємно охороняти його.

Але охоронці не були постійними няньками, вони не могли копатися в приватних справах роботодавця. Джов Вень Дзін ганявся за дівчатами, і вони не змогли втручатися.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now