Нін Си Нянь вибачався, але Нін Ван Шу абсолютно його не слухав, він просто тихо дивився на свого батька чорними, як смола, очима.
Нін Си Нянь міцно обійняв його, використовуючи всю свою силу, цілуючи його в чоло та завиток волосся. Знадобилося кілька хвилин, щоб тимчасово вгамувати його гнів, а потім він тихо запитав: «Дитинко, скажи татові, хто тебе насправді б'є, це Ван Ма?»
Нін Ван Шу тремтів, але мовчав.
Нін Си Нянь поспішно поплескав його по спині. Він неодноразово запитував, але Нін Ван Шу мовчав, тож у нього не було іншого вибору, як заспокоїти: «Дитино, не бійся. Тато тебе захистить.» – Він зробив паузу, потім відчув укол провини, коли продовжив: «Якщо ти мені розкажеш, тато точно допоможе тобі покарати погану людину. Але якщо ти приховаєш це через страх, тато може лише змусити дядька Сі Яня піти..."
«Не треба!» – Нін Ван Шу, який десять днів поспіль мовчав, раптом закричав у паніці.
Серце Нін Си Няня тремтіло, він змусив себе продовжувати допит: «Не треба що? Не проганяти дядька Сі Яня? Тоді скажи татові, хто тебе вдарив, добре? Якщо ти не скажеш татові, як тато зможе захистити тебе? Ти єдина татова дитина, татів скарб. Тато ніколи не буде байдужим до тебе, ти знаєш?»
Він намагався говорити якомога повільніше, спонукаючи сина зняти захист навколо його серця.
Нін Ван Шу довго боровся, перш ніж прошепотів ледь чутним голосом: «Не змушуй дядька Сі Яня піти геть. Це Ван Ма вдарила мене, а не дядько.» – Нарешті він підняв голову, його заплакані очі дивилися прямо на батька.
У Нін Си Няня очі також були на мокрому місці, він обхопив його голову, кілька разів поцілував, а потім притягнув його в обійми. Його обережне ставлення було схоже на те, що він знайшов давно втрачений скарб.
Якби камери спостереження не були встановлені, він, ймовірно, завжди був би в темряві. Хто б міг подумати, що справжнім винуватцем буде Ван Ма, котра наполегливо та без нарікань працювала, щоб його виростити? Якби він прогнав Вей Сі Яня, його син потрапив би в ще трагічнішу ситуацію. Його симптоми аутизму також ставали все серйознішими. Огида, ненависть і гнів Нін Си Няня були вилиті на невинну людину, тоді як Ван Ма поводилась невимушено, ймовірно, таємно висміюючи його дурість.
Подумавши про це, обличчя Нін Си Няня почервоніло, від гніву, він соромився через свою попередню поведінку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Science FictionКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...