Навіть якщо він мав амнезію і тепер вважав себе сільським жителем, аура Шень Вей хоу шизі анітрохи не зменшилася. У цей момент його брови, що нагадували мечі, були нахмурені, тонкі губи міцно стиснуті, він подивився на нього примруженими мигдалеподібними очима. Невидимий тиск та напруга могли злякати людину.
Проте, це ніяк не подіяло на Джов Юнь Шена, він задер підборіддя та простягнув руку, вказуючи на нього: «Я тебе чимось образив?»
У чоловіка була білосніжна шкіра. Під сонячним світлом він більше скидався на вирізану з нефриту ляльку, без найменших недоліків. На противагу, його губи були дуже червоні, настільки, що було неможливо відвести погляд. Його надзвичайно витончене обличчя доповнювала пара яскраво сяючих очей цвіту персика. Коли він оглянувся, його очі були надзвичайно гарні, але також і вкрай зарозумілі.
Якби він був Гером, люди, які приходили б, щоб запропонувати йому шлюб, витоптали б поріг особняка Джу.
Цінь Це витріщився на нього, мимоволі згадуючи куплет – "Краса така, як нефрит, а вродливий юнак не має собі рівних у світі". Прикро, що хоча цей молодий чоловік був красивим, але його поведінка була аж ніяк не найкращою.
Подумавши про це, Цінь Це байдуже відвів погляд, продовжуючи сапати.
Джов Юнь Шен не мав наміру дошкуляти йому, побачивши що той мовчить, він більше не наполягав. Він взяв дрібку землі, розкришив її, досліджуючи обставини посухи. Раптом позаду нього пролунав лагідний голос: «Маленький Чорний, ходи швидше їсти!»
/* Маленький Чорний (Сяо Хей). Таке імʼя зазвичай могли дати домашньому улюбленцю */
Оскільки Цінь Це втратив памʼять та був смаглявим, Джан Шу Лінь придумав звати його Маленьким Чорним. Він також бачив, що той був сильним, мускулистим і вправним у бойових мистецтвах, тому хотів завербувати його як домашнього охоронця, щоб він допоміг розібратися з його настирливими родичами.
Тому він був дуже ласкавим до Цінь Це, його турботу навіть можна було назвати скрупульозною.
Коли Цінь Це почув як той його кличе, він негайно покинув мотику в полі. Його суворе обличчя трохи відтануло, а в погляді зʼявилася ніжність. Джов Юнь Шену здалося, що він щось відчув, він дивився на чоловіка, підозрюючи, що цей Цінь Це може бути його коханим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Ciencia FicciónКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...