Глава 2.7

46 10 3
                                    

У минулому Нін Си Нянь не повертався додому до півночі. Тепер же він зібрав свій портфель вчасно, о 5:30.

Дивлячись на те що той скоро повернеться, Цінь Лі також швидко покликала двох дітей назад. Повертаючись, Джов Юнь Шен виявив, що Джао Дзюнь встановив багато камер на деревах біля озера, і не міг не оплакати вимушений статус лакея іншого чоловіка.

"Як пройшов ваш день?" – Нін Си Нянь відіслав Цінь Лі, повернувся в дім та він поцілував свого сина в чоло, потім, надзвичайно природно, також обхопив обличчя юнака та поцілував так, ніби вони мали бути такими близькими від народження.

Спочатку Джов Юнь Шен був дуже здивований, але з часом він також звик до цього. Він лише стиснув губи й злегка кивнув, але не відповів. Як пройшов наш день? Хіба ти вже не знаєш? Проклятий збоченець.

Джао Сінь Фан почула звуки та спустилася вниз. Вона обережно забрала піджак і портфель Нін Си Няня, двоє обійняли одне одного з легкою посмішкою та шепотом, ніби вони були парою щиро люблячих чоловіка та дружини.

У цій родині всі, крім Нін Ван Шу, могли позмагатися за Оскара.

Повечерявся та вклавши сина спати, Нін Си Нянь хотів знайти Вей Сі Яня, щоб трохи побалакати та поглибити їхні відносини, але виявив, що інший вже вислизнув. І що він навіть замкнув двері спальні.

Якби не його попереднє помилкове й нестерпне ставлення, Сі Янь не боявся б його так. Нін Си Нянь нервово пригладив волосся. В своєму серці він розкаювався, і також не міг дочекатися, щоб зжерти Джао Сінь Фан живцем. Але Цянь Ю все ще можна було використати, тож у нього не було іншого вибору, як натягнути лук, не стріляючи.

Підліток дістав із шафи альбом із фотографіями й розклав його на ліжку. Схрестивши ноги, він сидів, переглядаючи книгу та роблячи нотатки. Нін Си Нянь посміхнувся, уважно спостерігаючи за ним деякий час. Потім він побачив, що все ще рано, тому увімкнув комп'ютер, щоб зайнятися офіційними справами.

Час пройшов непомітно, настала 10:30, мобільний телефон видав легкий звуковий сигнал, щоб інформувати Нін Си Няня.

Він вимкнув нагадування і швидко глянув на екран. І звісно ж, юнак, який завжди дотримувався розкладу, роздягався, готуючись прийняти гарячу ванну та лягти спати.

Його біла сорочка сповзла з плечей, він обернувся, показуючи витончені ключиці, гнучку талію, пружні сідниці... Нін Си Нянь лише на секунду поглянув, перш ніж відвести погляд, раптом відчуваючи неспокій. Він підвівся, налив собі чашку кави і пройшов два кола навколо кабінету, прислухаючись до шуму води, поки юнак приймав ванну.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now