Глава 2.8

41 11 0
                                    

Ду Сю Лан був лише набором даних, скомпільованих Господом Богом, він не був схожий на нього, безсмертну душу, як він міг би послідувати за ним? Куріння було цілком нормальним явищем, і те що в них були схожі шкідливі звички також було лише співпадінням.

Джов Юнь Шен переконував себе в цьому, але гіркота в його серці була невимовною.

Невдовзі після цього, в нього не було часу займатися іншими справами. Фу Сюань телефонував йому і неодноразово закликав швидко передати свою картину для конкурсу, він не міг повністю приховати нетерпіння в своєму голосі.

Фу Сюань вважався великою шишкою у відділі олійного живопису; його звʼязки були вражаючими. Батько був президентом Асоціації живопису та каліграфії країни C, а мати була всесвітньо відомою експерткою у пейзажному живописі. Її шедевр «Хвиля пшениці» був проданий на аукціоні Дзяделі за захмарну ціну в 7,5 мільйонів. З дитинства Фу Сюань успадкував прекрасні гени батьків, у шість років він влаштував персональну художню виставку, в живописі він був обдарованішим за інших.

Але приклади жалюгідних Джон Йонів не були рідкістю. На жаль, Фу Сюаня можна було зарахувати до їх представників. Через ранній успіх він став зарозумілим. Забавляючись із зграєю послідовників він поступово втратив свої амбіції. Він не тільки не практикував старанно свої навички малювання, а й став залежним від їжі, випивки та веселощів.

/* жалюгідний Джон Йон – вундеркінд на ім'я Джон Йон, якого експлуатували батьки та позбавили освіти, в результаті він виріс звичайною людиною. Мораль: освіта важлива */

Навички малювання вимагали постійної практики. Після тривалого ігнорування пензля, натхнення та майстерність з часом зникали. Коли Фу Сюань виявив, що стоїть перед полотном, не в змозі навіть намалювати пряму лінію, він нарешті запанікував.

Але його реакція полягала не в тому, щоб змусити себе взяти пензель, а в тому, щоб найняти заміну. Щоразу, коли вчитель задавав домашнє завдання або просив художню роботу, він дозволяв іншим робити це замість нього. На відділенні олійного живопису не бракувало талановитих, але незаможних студентів. Фу Сюань знаходив найбільш замкнутих студентів, один платив, інший працював, це було зручно для обох сторін. Несподівано, він плавно додрейфував до старшого курсу і навіть став одним із кращих учнів в очах викладачів.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now