Джов Юнь Шен думав, що бандити зруйнують особняк Джу. За початковим сюжетом, через ненависть до багатства сім'ї Джу, бандити не тільки винесли все добро сім'ї Джу, але й підпалили будинок. Пожежа знищила більшу частину помешкання. Але коли карета наблизилася до будинку, Джов Юнь Шен побачив, що пошкоджені були лише ворота, а майно всередині було цілим. Навіть квіти та вазони залишилися такими ж, як і до його від'їзду.
Солдат у військовій формі побачившив спостерігачів, швидко підійшов і запитав: «Ви Джу Дзи Ю, ґондзи з родини Джу?»
«Так, це я». Джу Дзи Ю обперся на Лу-ши та підійшов, щоб належним чином привітатися.
«Джу ґондзи, генерал Дін Юань використовував ваш двір як тимчасовий командний пункт. Тепер, коли бандити відступили, ми вам його повернемо». Судячи з його форми, посада цього солдата мала б бути не нижче командира батальйону, але він поводився дуже скромно.
Генерал Дін Юань був одним із помічників Цінь Це, він був дуже порядним і точно не пожадав би власності родини Джу. Напружені нерви Джов Юнь Шена нарешті розслабилися. Він швидко склав долоні на знак подяки, а також наказав Цвей Ер вийняти з сумки мішечок зі сріблом і передати його.
Командор особисто наказав йому охороняти особняк, тож як міг солдат знехтувати наказом? Звісно, він також не наважився б прийняти срібло. Після рішучої відмови він зібрав ескадрон своїх солдатів і поспішно пішов.
Джов Юнь Шен задоволено видихнув і вмостився у неушкодженій вітальні. Він саме збирався відіслати Цвей Ер за їжею, коли слуга повідомив про повернення головного дворецького.
«Якраз вчасно, зв'яжіть його і відправте прямо до урядового офісу». Джов Юнь Шен лукаво посміхнувся.
Джу Лао Си не очікував раптового нападу. Зовсім нічого не підозрюючи, він навіть мав при собі бухгалтерські книги з докладними відомостями про розкрадання господарського майна, які знайшли охоронці.
Джов Юнь Шен надав цій справі великого розголосу. Він об'їхав кілька прилеглих сіл, везучи його до окружної канцелярії. У головній залі він порівняв бухгалтерські книги Джу Лао Си з бухгалтерськими книгами сім'ї Джу – і глядачі раптово зрозуміли: Джу Лао Си не лише без дозволу завищував орендну плату, на додачу, він також вимагав подарунків від фермерів-орендарів, інакше він забрав би їхні поля. Всі ці подарунки він забирав собі, сім'я Джу ніколи не була до цього причетна. Щоразу, коли його сину, Джу Фушвеню, подобалась красива дівчина або Гер, він без зайвих роздумів викрадав їх, заявляючи, що вони будуть представлені господарю для задоволення його потреб. Через це багато сімей ненавиділи Джу Дзи Ю лютою ненавистю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Ciencia FicciónКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...