"Ти де?" Пролунало термінове запитання чоловіка, на задньому плані можна було почути грюкання дверей.
Джов Юнь Шен був розслабленим, але змусивши себе звучати збентеженим і безпорадним, він відповів: «Я в бізнес-клубі Han Mountain, кімната 108. Ти можеш прийти...»
На іншому кінці раптово повісили трубку, перш ніж він встиг закінчити. Джов Юнь Шен відклав свій телефон і сів на унітазі, схрестивши ноги і чекаючи. Приблизно через хвилину двері клубу вибили двоє охоронців у чорному, і Цао Мо Квень вбіг усередину, важко дихаючи. Його обличчя перекосило, коли він побачив розпусну сцену в кімнаті.
Він стримував гнів і паніку, перевіряючи тіла одне за одним, але потім двері ванної кімнати відчинилися, і блідий молодий чоловік не моргаючи дивився на нього зі сльозами на очах.
Він підійшов, зняв своє пальто й тісно загорнув у нього хлопця, після чого вони швидко покинули місце під безперервні вибачення менеджера клубу.
"З тобою все добре?" Сівши в машину, він розкрив пальто й подивився на юнака. Якби водія та охоронців не було поруч, він би зняв із хлопця одяг та перевірив всередині також.
«Я в порядку, я не наважувався торкатися вина та їжі, що мені давали. Я бачив, що деякі люди приймали наркотики, це мене налякало, тому я сховався у ванній». Джов Юнь Шен скрутився в клубок, слухняно відпочиваючи у широких теплих руках чоловіка, явно переляканий.
«Чому ти такий дурний? Дзі Хань Ю пішов, чому ти не пішов за ним? Ти хоч знаєш, що ці люди там робили? Ти розумієш? Ти наважуєшся приєднатися до них, коли навіть не усвідомлюєш всього? Я скажу тобі, ти виглядаєш для них як смачна страва, вони б з'їли тебе цілком!» Цао Мо Квень з силою обійняв його, лаючи його крізь зуби.
«Ці хлопці — друзі Дзі Хань Ю, він відштовхує їх через свою гордість, але я не думаю, що це правильний вибір. Чим більше в нього друзів, тим більше у нього шляхів. Що, якщо хтось із них простягне йому руку? Він відкриває свою справу, йому дійсно потрібні зв'язки». Жалібно відповів Джов Юнь Шен.
Цао Мо Квень був настільки розлючений, що міг вирвати кров'ю, але він не міг злитися на нього, кажучи глузливо: «Я його дядько, якщо йому потрібні зв'язки, йому просто треба прийти до мене. Для чого йому потрібні твої турботи?»
«Ти знищив його сім'ю, а його мама мало не розлютила твою матір до смерті, чому б ти йому допомагав?»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Ficção CientíficaКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...