Глава 1.4

38 14 1
                                    

Хоча він не міг дочекатися щоб Джов Юнь Шен швидко покинув країну, Джов Вень Нан все ще мав витримку щоб умовляти його залишитися, доки інша сторона не підтвердила, що все уже вирішено, лише тоді він пішов на компроміс, вдаючи безпорадність.

Після того, як він пішов, Джов Юнь Шен відкрив файл на комп'ютері, насмішливо скрививши губи. Цей файл насправді був зміненим заповітом, підписаним матір'ю початкового власника, пані Ян Сі. Будучи хакером, пошук інформації в мережі завжди був звичкою Джов Юнь Шена. Хоча він уже знав загальний напрямок розвитку цього світу, він би не пропустив жодних прихованих деталей.

Цей змінений заповіт було знайдено в електронній пошті Ян Сі, вона передавала всю спадщину, яка спочатку належала Джов Вень Нану, старшому синові. Іншими словами, молодшому синові вона не збиралася залишати жодної копійки.

За життя, Ян Сі, через вплив батька Джов, була дуже упередженою до молодшого сина. За нормальних обставин, вона б ніколи так з ним не поводилася. Крім того, ці зміни були внесені за тиждень до її смерті, але вони були повністю стертими до відправки адвокату, і незабаром після цього вона стрибнула в море, щоб покінчити життя самогубством.

Як міг статися такий збіг? Хто видалив заповіт? Невже вона справді покінчила життя самогубством? Більше того, після її смерті адвокат все-таки отримав заповіт, але в ньому передбачалося, що все її майно залишиться за молодшим сином, старший син отримав лише три вілли та кілька коштовностей.

Початкового власника не хвилював такий несправедливий розподіл спадщини, він навіть вважав це правильним, але батьки Ян Сі вважали це недоречним і особисто навідались, щоб запитати про це. У той час батько Джов дав пояснення, що старший син успадкує клан Джов в майбутньому, і оскільки майбутні перспективи молодшого сина були гіршими від старшого, було правильно залишити йому спадщину матері.

Батьки Ян Сі також любили найменшого онука, тому швидко погодилися з цією причиною. Після цього, прислухаючись до батька, Джов Юнь Шен віддалився від своїх бабусі й дідуся, поки Джов Вень Нан час від часу навідувався щоб провести з ними час, та отримав багато переваг від сім'ї Ян.

Початковий власник заплутався аж до такої міри, не дивно, що він помер так марно. Джов Юнь Шен похитав головою й заховав заповіт на комп'ютері. Рано чи пізно, в один прекрасний день, він забере назад усі речі первісного власника.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now