Глава 2.9

37 9 0
                                    

Чашка з кавою пронеслась повз обличчя керівника відділу і врізалася в двері кабінету. Вона з гуркотом розбилася, і маленькі шматочки порцеляни залишили слід на дорогих меблях. Керівник відділу був приголомшений, він повільно витер холодний піт з чола і, тремтячи, запитав: «Чи є якась проблема з документами?» Навіть якщо проблема й була, вона не повинна викликати такої величезної люті. Таке відчуття, наче хтось убив всю його родину.

Нін Си Нянь пильно дивився на екран комп'ютера, його обличчя стало попелястим, а груди здіймалися від люті.

Він холодно глянув на начальника відділу і махнув рукою. Начальник відділу поспішно вийшов з кабінету, наче отримав амністію.

На екрані комп'ютера хлопець чистив зуби, це було вже вп'яте. У піні, яку він виплюнув, були сліди крові. Нін Си Няню кортіло закопати Джао Сінь Фан живцем.

Але час був невдалим, він щойно закинув наживку для Цянь Ю, той зараз направлявся до резиденції Нін. Він підняв трубку, щоб зателефонувати Джао Дзюню, щоб той зупинив хлопчика, перш ніж він пошкодить свої ясна, коли побачив, як його сонний син пробирається до хлопчика.

«Сяо Шу, ми підемо малювати, гаразд?» – той смикав юнака за штанину.

Навіть якщо він почувався вкрай некомфортно, юнак все одно швидко вирівняв свій настрій, виплюнув залишки піни та витер рот. Зробивши вигляд, ніби нічого не сталося, він повів хлопчика до студії. Він був явно розсіяним, коли стояв перед полотном, його кисть довго не рухалася.

Нін Си Нянь дивився на нього. Коли його очі почервоніли та пересохли, лише тоді він заплющив їх, внутрішньо лютуючи. Кілька зловісних слів вирвались між зціплених зубів: «Джао. Сінь. Фан. Як ти посміла!»

————————

Через спонукання свого роботодавця, Цянь Ю відчайдушно хотів отримати тендерну документацію. Як тільки він увійшов до резиденції Нін, його рішуче штовхнули в кабінет. Двері зачинилися, і тепле тіло накрило його.

Цянь Ю якусь мить тупо дивився, перш ніж перейти з пасивної позиції до активних дій, без упину обмацуючи та потираючись об іншу сторону. Після захопленої баталії на дивані, Джао Сінь Фан все ще хотіла спокусити Цянь Юя на ще один раунд на столі, але отримала відмову.

«Чому ти така голодна? Нін Си Нянь не дає тобі наїстися досхочу? Я не можу зробити це знову, якщо ще трохи потягнемо час, я боюся, що нас викриють».

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now