Глава 1.11

42 11 0
                                    

Ду Сю Лану був лише рік, коли мати підкинула його до дверей притулку. Тоді він був ще малим, тому навіть не пам'ятав зовнішність жінки. Він не знав, хто його батько, єдине, що залишила йому жінка – це ім'я та тату чорного ворона на лівому плечі.

Пізніше він дізнався, що цей ворон був символом найбільшої злочинної організації країни J – конгломерата Ду.

Дитбудинок був не найкращим місцем. Їжі не вистачало, але постійно зростала кількість покинутих дітей. Зазвичай, щоб позмагатися за холодну булочку на пару, вони могли навіть переламати один одному кістки. У віці від року до п'яти його тіло завжди було в шрамах, а в животі бурчало.

Але навіть в тому аморальному місці був промінь сонця, який освітлював його, дозволяючи йому зціпити зуби і витримувати реальність. Цю людину звали Фан Нянь Йов, вона була старша за нього на десять років і завжди ретельно доглядала за ним. Незважаючи на те, що вона також голодувала, вона залишала йому останній шматочок їжі. Ду Сю Лан не знав, наскільки тепла материнська любов, але з Фан Нянь Йов він відчував, що вже відчув це.

В останній рік його перебування в притулку, жінка на ім'я Ян Сі пожертвувала багато грошей і напередодні Нового року надіслала всім сиротам новий одяг та іграшки. Фан Нянь Йов отримала рожеву куртку, вона одягла її перед ним і покрутилася, кажучи як вона вдячна пані Ян.

Він отримав іграшку-трансформера – те, про що завжди мріяв. Він навіть подумував вкрасти гроші, щоб його купити. Тепер, коли хтось надіслав йому такий подарунок, він, був дуже щасливий і майже щоночі він спав з ним в обнімку.

Невдовзі родина Ду послала когось знайти його. Ду Сю Лан із задоволенням послідував за ними в країну J. Він думав, що це початок його щасливого життя, не усвідомлюючи що потрапив у пекло. Нездібні діти цієї родини мали лише один вихід — смерть. Його брати кидалися один на одного, як скажені собаки, як комахи, що борються за єдину можливість вижити.

У ті незчисленні, крижані, пропахлі кров'ю ночі посмішка Фан Нянь Йов в його спогадах ставала дедалі яскравішою, а його єдина іграшка давно була забута в кутку.

Коли став главою родини Ду, в нього нарешті з'явилась можливість видихнути. Тож він вирішив відкласти всі офіційні справи та вирушити до країни C, щоб знайти своїх близьких.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now