Глава 5.9

50 7 6
                                    

Центральна армія Цінь Це раніше вже керувала обороною столиці, але через його амнезію, табір Вдовуючої імператриці зміг скористатися лазівками. Тепер, коли він повернувся, як тільки він покличе, усі його давні підлеглі відгукнуться, і повернення контролю над імперським містом буде лише питанням часу. Але задля безпеки молодого імператора, Цінь Це не здіймав зайвого шуму. Він організовував усе таємно, щоб уникнути кровопролиття.

Цього дня його підлеглі нарешті схопили сина Вдовуючої імператриці та привели до казарм.

Після суворого допиту з тортурами, Цінь Це отримав список зрадників, а потім приготувався здійснити рейд на столицю, щоб тієї ж ночі очистити імператорський двір. Генерали зібралися в наметі командира, щоб обговорити стратегію, коли хтось ззовні раптом оголосив: «Генерале Ю, хтось за межами табору просить аудієнції».

Генерал Ю був правою рукою Цінь Це, а також генералом Дін Юань, якому раніше було наказано охороняти особняк Джу. Помітивши, як командор невдоволено нахмурився, він не наважився відволікатись, відразу відмахнувшись: «Дурню, в даний момент навіть Небесного Імператора відіслали б геть, якби він прийшов! Скажи їм, щоб ішли!»

Солдат завагався на мить, а потім сказав: «Інша сторона стверджує, що це Джу Дзи Ю з повіту Цін Мінь, який прийшов, щоб відправити генералу трохи провізії для армії».

Як говориться, армія марширує на животі, що свідчить про важливість пайків та раціону для підтримки боєздатності армії. Очі решти генералів заблищали, всі дивилися на свого командора.

Чому Дзи Ю прийшов, щоб доставити армійську провізію саме Ючену? Цінь Це нахмурився і махнув рукою: «Приведіть його. Ючен, ти залишся, решта — виходьте».

Генерали поклонилися й пішли.

«Що вас пов'язує із Дзи Ю? Ви зустрічалися раніше?»

Голос командора прозвучав дуже похмуро. Це трохи налякало Ючена, він швидко відповів: «Цей підлеглий ніколи раніше не зустрічав Джу ґондзи. Раніше командир наказав мені охороняти особняк Джу ґондзи, мабуть, він відчуває через це вдячність, тому прийшов, щоб доставити провіант».

Очевидно, він був тим, хто віддав наказ, але вся вигода дісталася його підлеглому. Цінь Це дуже засмутився, але він не хотів розкривати свою особу в цей час, тому він міг тільки сховатися за ширмою. Він сказав: «Поговори з ним, я поки що сховаюся».

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now