Джан Дзя Жвей був ученим, він відчував, що сперечатися з Цвей Ер було марною справою. Вгамувавши свої емоції, він з насмішкою сказав: «Тут усі добре знають, хто насправді говорить дурниці».
«Вибач, я справді не розумію, про що ти говориш. Коли я вперше взяв на себе керування сімейним майном, я не наважувався щось кардинально змінювати, тому дотримувався правил, встановлених батьком. Останні три роки я брав 50%. Але два місяці тому я змінив плату на 30%, і побачивши цьогорічний неврожай, просто скасував її. Мої бухгалтерські книги можуть це підтвердити. Молодший брате, якщо ти говориш щось подібне, то, мабуть, виникло непорозуміння,» – повільно сказав Джов Юнь Шен.
Джан Дзя Жвей висміяв його: «Немає ніяких непорозумінь, буквально вчора Джу Лао Си прийшов до мене додому, вимагаючи орендну плату, 60% зерна, ані відсотком менше».
Обличчя Джов Юнь Шена стало жахливо похмурим, коли він почув це. Він подивився на молодого охоронця. Цим охоронцем був не хто інший, як син Джу Лао Си, Джу Фушвень. Спочатку він хотів сховатися зі своїм батьком, але, несподівано, господар попросив його слідувати за ним у гори. Джу Лао Си залишив його, щоб продемонструвати свою вірність.
З тих пір, як Джу Дзи Ю став головою сім'ї, Джу Лао Си привласнював активи сім'ї Джу. Джу Фушвень виріс незмірно великим і огрядним, він був навіть більше схожий на панського сина, ніж сам Джу Дзи Ю.
Тим не менш, він був боягузливим всередині. Від погляду Джу Дзи Ю, і після того, як інші охоронці оточили його й притиснули меч йому шиї, він миттєво обм'як, як багнюка. Він стояв на колінах, кланявся та проливав сльози, однак його язик заплітався, тому ніхто не міг розібрати його незв'язне белькотіння.
Джов Юнь Шен вказав на нього, сказавши: «Це син Джу Лао Си. Я справді нічого не знаю про 60% орендної плати, тому, коли бандити відступлять, я візьму його, щоб допитати Джу Лао Си. Ми обов'язково дамо пояснення селянам».
Він був небагатослівним, але присутні вже могли зрозуміти, що тут було щось підозріле. Джу Дзи Ю сказав, що він отримував лише 30% орендної плати, але Джу Лао Си забирав 60%. Само собою зрозуміло, куди поділися відсутні 30%.
Джов Юнь Шен трохи помовчав, а тоді продовжив: «Ба більше, за часів мого батька ми брали лише 50%, ніколи не 60%. Хто б не взяв ці лишні 10%, я подбаю про те, щоб він кров з носа повернув їх всім».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Science FictionКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...