"Ağlayışım solmuş çiçeklerime can verdi..."
Ellerinden tuttuğumda gözlerini gözlerimde gezdirdi. Gülümsedim.
"Nereye gitmek istersin?"
"Ne?"
Omuzlarımı kaldırıp indirdim ve güzel gözlerine baktım.
"Biliyorsun, normal bir insan değilim." dedikten sonra gururla göğsümü kabarttım. "Yapmak istediğin her şeyi yapmana yardım edebilirim."
Parmak uçlarımla kısa saçlarını kaşlarının sağına doğru ittirdim. Parmaklarımın uçları uyuştu sanki. Nefes almak nedense zor geldi. Her zamanki sıradan durum o an oldukça zor ve komplike bir hale gelmişti.
"Ben..." diyerek gözlerini kapattı ve bir süre düşündü. "...ben sadece seni tanımak istiyorum."
Gözlerini açtığında bir süre birbirimize baktık. Ben gözlerinin arkasındakileri görmeye çalıştım ama o bana baktı. Beni görmek istedi. Kim olduğumu, ne yaptığımı bilmek istedi.
"Bu konuları yıllarca irdeliyorum ve hiç de eğlenceli değil." diyerek elini tuttum ve kendime çektim. "Daha güzel vakit geçirebiliriz."
"Nasıl?"
"Çığlık atma."
"Ne?"
Elimi beline koyup kendime çektiğimde hızlıca tutundu. Yer ayaklarımızın altında silindikten hemen sonra tonla su doldu. Hemen ardından hafifçe sallandık. O sımsıkı kapattığı gözlerini açmadan bana sarılırken gülümseyerek gökyüzüne baktım.
"Geldik."
Kafasını geriye attı. Açmadı ama gözlerini. O kadar tatlı geldi ki gülümsemeden edemedim. Elim tedirgince kalktı ama sonrasında hemen indi. İlerisine biraz daha vardı. Cesaret edemiyordum şu anda.
"Geldik mi?"
"Evet. Gözlerini açabilirsin."
Kaşlarını çatarak yavaş yavaş gözlerini açtığında dudakları şaşkınca aralandı.
"Yıldızlar..."
Yavaşça beni bırakıp kendi ekseninde döndü. Geminin güvertesinde durup etrafa bakındı.
"Nereye geldik böyle?" dediğinde gülümseyerek yanına gittim ve ellerimi ceplerime soktum.
"Temiz bir hava lazımdı sanki."
Sesimdeki ufak alaycı tını gözünden kaçmamıştı.
"Benimle dalga geçme." dedi sinirli sinirli. Ellerini saçlarına attı ve tedirgince geriye ittirdi. "Buraya böyle..."dedi durdu. "...nasıl gelebiliriz ki?"
"Ölüp geri dirildin ama o ışınlanmana şaşırıyor. Gerçekten geri zekalı."
Sevdiğim kız hakkında doğru konuş.
"Sevdiğin kız mı?"
Sitemli ses tonunu görmezden gelerek denize baktığımda tekrardan seslendi.
"Hatırlatırım ki biz seninle çok daha uzun bir süredir tanışıyoruz."
Ellerimi ceplerimden çıkarmıştım ki Ela önüme geçti. Düzelttiği saçları dağıldı. Rüzgar onu kucakladı ve geceye armağan etti sanki. Çıplak ayakları ile nazikçe önümden geçip gitti. Teknenin en ucuna gittikten sonra sarkıp aşağıya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Meleğin İntikamı
Romance"Bana öyle bakma." Mırıltısı umurumda olmadı. Bir anda uzanıp dudaklarına dudaklarımı bastırdığımda biraz geri çekildi ama elini koluma koymadan edemedi. "Bu kadarı kafi değil mi?" dedi zihnimdeki Fısıltı. Arsızca beline uzanmış, kazağını...