"Gittin sandım." Jungsu tanıdık gelen sesle kafasını kaldırdı. "Gidiyorum." Ayağa kalktı ve birkaç adım attı. Gunil bileğinden tuttu. "Ağladın, yine." İki yana kafa salladı. "Bir şey yok, gitmeliyim." Gunil onu kendine çevirdi ve dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı. "Yanındayım." Jungsu sarıldı kendinden kıyasla daha uzun boylu olan çocuğa.
"Biliyorum ve teşekkür ederim." Gunil saçlarından öptü. "Her zaman." Ondana ayrıldı ve yürümeye devam etti. "Ne saklıyorsun benden?"
~
"Seungmiiin." Boynuna sarıldı uzun çocuğun. "Ne istiyorsun?" Jiseok ellerini çenesine koydu ve başını eğdi. "Bebeğimm, ondan istiyoruum." Seungmin anlamıştı ne istediğini. "Para mı dileniyorsun?" Jiseok kafa salladı. Seungmin cebinden biraz para çıkartıp verdi. "Hey, zaten bir kek 300 won. Daha fazla yok mu?" Seungmin kaşlarını kaldırdı. "İyi, bende Hyeongjun'dan isterim." Seungmin bu sefer hırkasının cebinden biraz daha verdi.
"Söz, o keki aldığımda çocuğu sana vereceğim! Teşekkür ederim, seni seviyorum!" Yanağından öpüp hızla sınıftan çıktı. Seungmin arkasından bakakaldı. Beline yavaşça sarılan ellerle arkasına döndü. Ona gülümseyen Hyeongjun'un dudaklarından öptükten sonra kolunu omzuna attı.
"Gunil Jungsu ileymiş şu an." Seungmin niçin olduğunu sormuştu. Hyeongjun da olanları anlattığında Seungmin duraksadı. Böyle şeyler olduğunu bilmiyordu. "Eğer orda ben olsaydım yara almadan sıyrılırdım işin içinden." Hyeongjun kafa salladı. "Güçlüsün sen." Gülümsedi Seungmin.
"Ay çok tatlısın. Isırıcam burnunu." Hyeongjun omzuna yumruk attı. "Saçlarım nasıl?" Seungmin saçlarını eliyle karıştırdı. "Bozuyorsun!" Güldü. "Amacım da o zaten."
Merdivenlerden koşarak çıkan Jiseok'a baktı Seungmin. "Oğlum kadın tutturdu da iki won daha ver diye. Kek 302 won olmuş, 2 wonu başıma kakıyor aptal kadın. Getirmezsen vermem diyor. " Seungmin omuzlarını silkti. "Bu kadar fakir olman benim sorunum mu sence?" Jiseok gözlerini kıstı. "Sana o kekten yok." Seungmin omuz silkti tekrar. Jiseok sırıttı. "Yenge, 2 won çıkar mı?" Hyeongjun güldü. Seungmin duyduğu şeyle Jiseok'un omzuna vurdu.
"Çantamın içinden al, ucube." Jiseok öpücük atıp, Seungmin'in çantasından 2 won daha kapıp hızla aşağı indi tekrar. Hyeongjun gülümsedi. "Çok tatlı çocuk aslında."
"Aptal ama."
"Olsun." İkisi birlikte bahçede yürürken Hyeongjun aklına takılan soruyu sordu Seungmin'e. "Ee Jooyeon nerde? Okula gelmedi mi?" Seungmin dudaklarını büzdü. "Bilmiyorum ama muhtemelen Jungsu gelmedi ya ona morali bozulmuştur. Jungsu olmayınca bir yok oluşun içine giriyor." Hyeongjun anladığını belli etmek için kafa salladı. "Onu yalnız bırakmayalım o zaman, Jungsu'nun yokluğunu hissetmez en azından."
"Haklısın." Hyeongjun onun koluna girip merdivenlerden çıkmaya başladı. Jooyeon'un okuduğu bölmün binasına girdiği sıra Seungmin'e sınıfı sordu. Seungmin ona sınıfı gösterdiğinde Hyeongjun içeri doğru baktı. Kafasını sırasına koymuş yatıyordu. Gözleri kapalıydı, uyuyor muydu acaba? Hyeongjun sınıfın içine girdi ve Jooyeon'un omzuna dokundu.
Tepki vermeyince uyuduğunu anlamıştı. "Bu çocuğun bir üniversite öğrencisi olduğuna emin miyiz?" Seungmin kafa salladı. "Görünüşte çocuk." Hyeongjun gülümsedi. Seungmin'in koluna girip sınıftan çıktı. "Sizin şu müzik odası vardı ya, oraya gidelim mi? Orada Jungsu'nun bir kere piyano çaldığını görmüştüm. Onun mu yoksa?"
Seungmin yürürken cevapladı. "O odaya giren çıkan yok. Hâliyle müzik aletlerini çalan da yok, hocalar da orayı Jungsu ve Jiseok'un kullanmasına izin veriyor. Bir nevi oradaki müzik aletleri onların gibi bir şey." Hyeongjun oraya gitmek istediğini söyledi.
~
"Bu Jiseok'un mu?" Seungmin Hyeongjun'un gösterdiği elektro gitara baktı. "Hm hm, onun." Hyeongjun bir kaç nota çaldığı sıra Seungmin ona baktı. "Neyse, daha sonra sana özel olarak çalacağım." Seungmin saçlarını okşadı küçük bir çocuk gibi. "Aşıksın bana." Hyeongjun kafa salladı. "Nerden bildin, fazla mı belli oluyor?" Seungmin gülümsedi.
~khy.
aklıma bir şey gelmiyor imdat.
görüşürüüüz💞🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚜𝚎𝚊𝚜𝚒𝚍𝚎, 𝚐𝚞𝚗𝚜𝚞
Randomdeniz kenarında kumların üzerine oturup kendince denize taş atarken senden önce davranan biri hayatını nasıl değiştirebilir?