3

3.9K 194 4
                                    

"Baba!Baba!" Aile yemeğine geç kalması yetmemiş birde bağırıyordu.Ailenin tek varisi olmak Semih için büyük şanstı. "Ahır mı burası?!"  Ömer bey çalışma odasındaydı.Kapıyı açık bırakıp oğlunun içeri geçmesine izin vermişti. "Mekanımı satmışsın!Bana hediye ettiğin barı satmışsın!Haberim olmadan böyle bir şeyi nasıl yaparsın?!"

"Yediğin bokları temizlemek için sattım!" Ömer bey telefonunu oğlunun ellerine tutuşturmuştu.Semihin izlemesi gereken video vardı. "B-Bu..." Badeyle tartıştıkları,onu kazayla merdivenlerden itmesi hepsi kameraya yakalanmıştı. "Kazaydı!"

"Ne kazası?!Kızı açık açık tehdit etmişsin!O videonun sesli hali var!Dinlemek ister misin?!" Bade merdivenlerden düşmeden önce tartışmıştılar.Onu tehdit ettiği gerçekti,Badenin merdivenlerden düşmesi tamamen kazaydı.Lakin izlediği videoyu bir başkası izlese kaza olmadığı sonucuna varırdı. 

"Kız hafızasını kaybetmiş öyle mi?Onu buraya getir Semih.Hapiste çürümek istemiyorsan dediğimi yap." Suçsuz olduğuna kendisinden başka kimse inanmıyordu. "Ben onu bilerek itmedim!Kazaydı!Barımı geri istiyorum!" Vazgeçemezdi oradan.Oğuzu kaybetmişti,ancak onunla karşılaştığı ilk yeri kaybetmeyecekti.

"Barbaros Şahine sattım orayı.Öyle kolay mı geri almak?Herifin paraya ihtiyacı yok!Nasıl alayım lan ben orayı?Git gez dolan nereyi beğenirsen orayı alırım." Tüm ülkeyi gezse bile iki yıl önceye dönüp Oğuzla tekrar karşılaşacağı yer bulamazdı.Platonik aşkın tek hatırası bir tek ora kalmıştı.

Barbaros Şahin...İsmini bir kaç kez duymuştu.Paraya para demeyen adam neden orayı satın aldı bilmiyordu.Babasının mekan için yedi yüz bin dolar vermeyeceği belliydi.Saat koleksiyonundan iki tane alıp evden çıkmıştı.Orayı bu kadar kolay kaybetmeyecekti.

.....

Yarın olacakları büyük zevkle bekliyordu.Kaç yıldır aksiyon dışında eğlencesi olmayan adam sonunda eğleniyordu. "Çok garip değil mi?Şurası için neredeyse canını verecek.Hırslı,babasının parasına güvenen ergen.Ne düşünüyorsun Yahya?Sence ben o velede kaç gün sabır ederim?"

"Ona yirmi dakika sabır etmeniz bile mucizeydi efendim.Kusuruma bakmayın,anlamadığım konu şu:Parayı getirirse mekanı satacak mısınız?" Barbaros odanın dışından duyulacak kahkaha atmıştı.Sağ kolu olacak adam bile henüz onu tanıyamamıştı. "Benim geri iade yaptığımı gördün mü hiç?"

"Hayır efendim." Bu kadardı aslında.Semihin ne kadar ileri gideceğini merak ediyordu.Çocuğun gözlerinde gördüğü özgüven vücudunu kaplamıştı.Semihin özgüveninin yok oluşunu izleyecekti. "İzle Yahya.Yarın o velet babası olmadan bir hiç olduğunu anlayacak.İşte o zaman mekanın asıl sahibinin kim olduğunu öğrenecek."


Barbaros benim çocuğumu tanımıyor

KasırgaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin