En ağır lafları söylüyordular birbirilerine.Barbaros için Semihin canını almak tek kurşuna bakardı.Neyi bekliyordu?Seninle aynı mezarı bile paylaşmam...Semihin söyledikleri canını yakıyordu ve Barbaros en çok buna kızıyordu. "Neden umursuyorum..." Odasından çıkan çocuk tüm dikkatini dağıtmıştı.Semihin üzerinde kendi gömleği vardı.Onu baştan aşağı süzüp yutkunmuştu.
"Gidiyorum ben.Diğer gömleğinle şu üzerimdekini paket yapıp göndereceğim." Semihin gitmesine itiraz etmeyecekti.Uyanır uyanmaz ona teşekkür etmesi bile mucizeydi belkide. "İyileşince mekana geri dön.Hala ortağımsın,yok ben gelmem diyorsan seni zorla alıp götürürüm."
Koltukta oturan adama yaklaşıp yüzüne doğru eğilmişti.Semih Barbarosun gözlerine bakıyordu.Adamın bakışları bir anlık çocuğun eğilince gözler önüne serdiği göğsüne kaymıştı.Beyaz teninde tek bir çizik,yara yoktu. "Sürekli beni korkutmaya çalışıyorsun.Ne kadar ileri gidebilirsin ki?"
Bakışlarını çocuğun yüzüne çıkarmıştı.Yakışıklı yüzünden etkilenmemek elde değildi.Bazen düşünüyordu,aşık olduğu çocuk ona nasıl hayır demişti?Sonra kendi cevabını kendi vermişti. "Seni benimle aynı mezara koyacak kadar." Semihin ensesinden tutup kulağına doğru konuşmuştu. "Hatta seni koynuma alacak kadar.Ne kadar ileri gideceğimi görmek ister misin?"
Barbarosun gözlerine bakınca ilk defa korkmuştu.Bu kararlılığı şaka değildi.Adamın bakışları dudaklarına inince onu göğsünden itmişti.Çocuğun tirteyen bedenine sırıtarak bakıyordu.Semihin konuşamadığı tek an buydu sanırım.Hızlı adımlarla evi terk etmişti.Korku bu muydu?Eğer korku kalbini deli gibi çarpıtan,bedenini titretecek şeydise bu duyguyu sevmemişti.
"Kendine gel lan!Kendine gel!" Bir süre gelemeyecekti.Uzun süredir korkunun ne olduğunu unutmuştu.Kendine olan güveni bir başkasından korkmasına engel oluyordu.Ancak bu gün aynı şey gerçekleşmemişti.Korku tüm zihnini esir almıştı.Barbarosun boğazına bıçak dayaması bile onu korkutamamıştı.
"Semih,neredesin sen?!Arıyorum ulaşamıyorum neden?!" Kapıyı kapatmasına rağmen Bade odasına girmişti.Üzerindeki gömlek Barbarosa aitti.Dolabından tişört çıkartıp üstünü değiştirmişti. "Çık Bade!Sonra konuşalım."
"Konuşacak kadar vakit geçirmiyoruz!Ben kendimi yalnız hissediyorum beni anlayamaz mısın?!Artık bu evin duvarları üstüme üstüme geliyor!Beni bırakıp gidiyorsun!Ne zaman geleceğin belli değil!Hiçbir şey hatırlamadığı mı biliyorsun dimi?Neden bu durumdayım onu bile bilmiyorum!"
"Neden mi?Çünkü seni ben ittim!Duydun mu?!Seni merdivenlerden ben ittim!"
Çocuğu delirttim en son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
RomanceKafasına dayanan silahlar özgüveninden hiçbir şey kaybettirmemişti ona. "Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun dimi?" Adam tek adımıyla aradaki mesafeyi kapatmıştı.Semihin gözleri adamın bileğe kadar yanmış sol eline kaymıştı. "Yüzüme bak!" Bakışların...