Mekan bu gün için kapalıydı.Bir başkasının kapattığını düşünmüştü ancak gerçek öyle değildi.Barbaros barı kapatmıştı. "Hafta sonu barı kapatmakta ne demek?" Masanın üzerindeki kağıt dikkatini çekmişti.O günü hatırlatmıştı Semihe.Aynı masa,aynı kalemdi. "İmzala."
Kağıtı eline alıp dikkatlice okumuştu.Yine aynı hatayı yapmak istemiyordu. "Sözleşmenin feshi mi?Ne kullanıyorsun lan sen?" Adamın karşısına dikilmiş sözleşmeyi avcunda ezmişti. "Burası benim!Vazgeçmiyorum!Canımı alman gerek Barbaros.Başka türlüsü mümkün değil." Kağıtı adamın göğsüne fırlatmıştı.
Barbarosun boş bakışları umursaması gereken en büyük tehditdi aslında.Semih bunu çok geç farketmişti.Odasına çıkmak için merdivenlere doğru ilerleyecekti...Boğazına bıçak dayanmasaydı eğer. "Alırım o canını biter gider." Adamın nefesi tenine değince yüzünü buruşturmuştu.Vazgeçmek yoktu kitabında. "Almayan adam değil."
"Dün baban seni bana öyle tanıttı ki,ben kendimden şüphe ettim.Lakin sonra anladım hatamı.Sen babanın anlattığının fazlasısın.Erkan iti istedi diye mi bu kadar uğraşıyorsun?Belkide ikiniz birleşip bana tuzak kuruyorsunudur,hm?Yoksa o kadar borcu neden istemesin?"
"Sen beni mi araştırdın?Sikeyim kafanda kurduğun senaryoya bak!Borç benim,mesele benim.Sana hesap vermek zorunda değilim."
"O zaman geriye tek bir şey kalıyor.Para için onun altına yattın." Adamın söyledikleri bedenini uyuşturmuştu.Barbaros geri çekilince bile olduğu yerden kıpırdayamamıştı.Az önce adamın nefesi soğutmuştu tenini,şimdi ondan işittikleri dondurmuştu bedenini. "N-ne dedin sen?"
"Aşk aşk diyordun ne oldu?Para için miydi?Sırf inadın yüzünden gençliğini mahvetmiş bir rezilsin!İmzala şunu siktir git!" Bıçağını masaya fırlatıp bedenini kapıya dönmüştü.Çocuğun yüzüne bakarken tiksindiğini fark ediyordu artık. "Ş-şunu sakın unutma,benim inadım senin kadar rezil değil."
Bıçağı eline alıp adamın karşısına geçmişti.Barbarosun sol eline bakıp bıçağı sağ eline aldı. "N-ne yapıyorsun lan sen?" Adam daha ne olduğunu anlamadan Semih bıçağı avcunun içine koyup çekmişti.Çocuğun yere akan kanına hayretle bakıyordu. "Beni çok iyi araştıramamışsın.Burayı kanımla veriyorum sana.Yemin ederim kanınla alacağım geri."
Semih gitmeden bileğini yakalamak için uzatmıştı elini.Ancak tutacak cesareti olmamıştı.Bıçağından akan kana şaşırarak bakıyordu.Bu kadar ileri gidecek ne vardı?Gözden kaçırdığı şey neydi anlayamamıştı. "Lanet olsun!"
Önündeki masayı devirip sözleşmeyi yırtmıştı.Semihin kanıyla aldığı mekanı kabul etmeyecekti.Göğsü sıkışıyordu ve o hala nedenini bulamıyordu.Hata yaptığının farkına çok geç varmıştı.Bu hayat Barbaros gibi birini pişman edecek kadar garipti.
Sonunda bizimkileri yakınlaştıracak o bölüm geliyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
Storie d'amoreKafasına dayanan silahlar özgüveninden hiçbir şey kaybettirmemişti ona. "Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun dimi?" Adam tek adımıyla aradaki mesafeyi kapatmıştı.Semihin gözleri adamın bileğe kadar yanmış sol eline kaymıştı. "Yüzüme bak!" Bakışların...