İlk deneyiminin bu kadar acı ve şehvet dolu geçmesini beklemiyordu.Barbaros düşündüğünden daha fazla doyumsuz biriydi.Kanepede içine boşaldıktan sonra Semihi yatağa taşıyıp sevişmeye devam etmişti.Adamı kaç kez içine aldı hatırlamıyordu bile.
"Sigara mı içiyorsun?" Sigaranın kokusuna uyanmıştı.Yüzünü adama dönüp uykulu gözlerini dudaklarına dikmişti. "Uyandırdım mı?" Kafasını çevirip yatağa Barbarosun yanına oturmuştu. "Bir tanede bana ver." Paketi alıp çocuğun avcuna bırakmıştı.Semihin sırıttığını görünce kaşlarını çattı. "Neye gülüyorsun?"
"Bonkörlüğüne." Dudağının kenarı kıvrılmıştı.Kafasını geri duvara yaslayıp çocuğun öpmekten şişen dudaklarına bakmıştı. "Göğsüne bıraktığım izler nakış gibi duruyor." Yüzünü Barbarosa dönüp ağzındaki dumanı adamın yüzüne üfürmüştü.Belki biraz susardı. "Üniversiteye başlıyorum,önümüzdeki hafta."
"İyi,ben alır ben götürürüm seni."
"Sana ihtiyacım yok.Gerçekten böyle mi devam edeceksin?Kendi bildiğini bana okuma." Önündeki duvara bakarak konuşuyordu.Barbarosun hükmü onun için yalnız yatakta geçerliydi. "İlla kavga edelim öyle mi?Anladığın dil bu!Beni deli etmekten hoşlanıyorsun.O çocukla ilgili hayaller kurmuyorsun dimi?Sakın öyle bir hata yapma,hayallerini başına yıkarım."
"Beni tehdit etmeyi kes artık.Oğuz-" Barbaros çenesini kavrayıp yüzüne bakmasını sağlamıştı.Çenesini sıkan adam yüzünden yine öfkesi harlanmıştı. "O çocuğun adını duymaya tahammülüm yok!Benim yatağımdasın." Barbarosun elini itmemesinin sebebi yine adamın sol elini kullanmasıydı.Yüzünü geri çekip yataktan kalkmıştı.
"Saat kaç haberin var mı?Saçmalama çocuk hiçbir yere gidemezsin." Semih ceketini üzerine geçirip sigarasını adamın yatağına,önüne atmıştı. "Madem yatağında konuşamıyorum o zaman yanına yatmam.Sen beni siklemiyorsun belli.Barbaros bozma ayarımı bozarım seni,anlatabildim mi?"
Adamın korktuğu şeyler vardı.İtibarı dışında güvenip ihanete uğramaktan,hata yapmaktan korkuyordu.Ayarlarıyla oynayan bu çocuğun ihanetine uğramayı bünyesi kabullenmezdi. "İki yıldır köpek gibi aşıksın ya.Madem aşık olunca sadık oluyorsun o zaman bana da aşık ol."
Neredeyse bir ay olacaktı.Lakin ilk defa Barbaros yüzünden kalbi titremişti.Adamın az önce söylediği şeyi iltifat olarak almıştı. "Gerizekalı korumalarında sana sadık.Ne o,hepsini yatağına alıp aşık mı ettin kendine?Sadakat aşkla ilgili değil,vicdana bağlı."
Son lafını söyleyip kapıyı çarpıp gitmişti.Otuz yaşındaydı ve ilk defa biri ona rest çekiyordu.Yaşadığı şok yüzünden tepki verememişti.Ne ilkler yaşıyordu bu ikili...
"Seni yanımda istememin nedeni ne bilmiyorum velet.Ancak eminim,cenneti siktir edip seni kazanacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
RomanceKafasına dayanan silahlar özgüveninden hiçbir şey kaybettirmemişti ona. "Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun dimi?" Adam tek adımıyla aradaki mesafeyi kapatmıştı.Semihin gözleri adamın bileğe kadar yanmış sol eline kaymıştı. "Yüzüme bak!" Bakışların...