24

2.2K 135 9
                                    

Kaçıyordu sürekli.Barbaros hayatına girdiği andan itibaren kaçıyordu.Adam kasırga gibi herşeyi altüst etmiş ve onu enkazın altında bırakmıştı.Kaçıp geleceği tek yer atının yanıydı.Kasırganın yanına uzanıp kafasını sırtına koymuştu.

"Yapamıyorum oğlum.Ciğerimi delip geçen şu aşktan kurtulamıyorum.Bak yemin ederim nefesim kesiliyor.Onu düşünmediğim tek bir an yok lan.Keşke zamanı geri alabilseydim.Kasırga,ben ona ihanet etmişim gibi hissediyorum.Ben iki yılıma ihanet ettim.Oğlum çok koyuyor lan!Onu kaybettim diyordum meğerse kendimi kaybetmişim." 

Hıçkırıklara boğulduğu için konuşamamıştı.Platonik aşk dediğimiz şey gerçek aşktı.Uzaktan sevmeye alışan biri kaybetmeyi kabullenemiyordu. 

"Bir kez sevdim Kasırga.Ama bin defa öldüm!Lanet olsun içimde hala bir umut bekliyorum!Belki bana gelir diye...Sikeyim ben Oğuzun o heriften ayrılmasını bekliyorum!Olmayacağını adım gibi biliyorum.Ancak beklemekten vazgeçemiyorum!Cehennem olsa işlemeyeceğim suç kalmaz yemin ederim..."

Eliyle ıslanmış yanaklarını sildi.Bu gece atının yanında uyuyacaktı.Küçükken hep yapmak istediği şeyi annesi izin vermediği için yapamamıştı.

"Hani derler ya insan sevmeye başlayınca yaşamaya başlar.Ben niye ölüyorum o zaman?Ben niye boğuluyorum Kasırga?" 

Çünkü gerçeklerle yüzleşememişti.İnstagrama Oğuzun fotoğraflarına bakmak için girmişti.Ancak yüzüne tokat gibi çarpan gerçekle mahvolmuştu.

Ancak yüzüne tokat gibi çarpan gerçekle mahvolmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oğuzzz İyi ki doğdun kehribar gözlü sevgili!

"Bak Kasırga,öldüm mezarıma çiçek koydu.O herife karşılık verdim biliyor musun?Beni sevmediğini bildiğim halde...Özgüvenimi kırmak için o kadar çok uğraşıyor ki.Beni adam edeceğini düşünüyor.İkimizde biliyoruz Kasırga,Barbaros beni yalnız dibe sürükler.Galiba ben dibe sürüklenmek istiyorum...Zaten ölmüşüm ne kaybederim?"


Uyumaya gidiyorum artık baysssss

KasırgaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin