Final

2.9K 131 23
                                    

Ssemih iyi anlaştılar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ssemih iyi anlaştılar!

"Bizi paylaşmışsın?Medyadan korkmuyorsun galiba." Tişörtünü çıkartıp Semihin yanına uzanmıştı.Kollarının arasındakı bedenin kokusunu içine çekmekle meşguldü. "Korkmalı mıyım?Beni korursun sanıyordum.Onları kurşuna dizersin diye düşünmüştüm."

"Evet,sonuçta hala içi dolu silahım var." Adamın yüzündeki ifade onu germişti.Barbarosun hala eskisi gibi silah kullandığını bilmiyordu. "Bıçağın vardı senin.Ucunda Şahin yazılmıştı,duruyor mu hala?"

"Duruyor." Semih kaslı kolların arasından adamın yüzüne bakıyordu.Yaşlandıkça duygusal birine dönüşür sanmıştı. "Peki hala adam öldürüyor musun?" Semihin gözlerindeki endişeyi görünce gülümsemişti.Kartal doğunca bazı şeylerden vazgeçmek zorunda kalmıştı ve buna silahı da aitti. "Kartal için hayır.Bazı kişilerin bana olan öfkesi onun canını yaksın istemiyorum.Adam öldürmek gibi durumlarda Yahya yardımcı oluyor."

"Benim için burada yaşamak sorun değil.Hem Hira yeni odasını çok sevdi.Evindeki tek rengarenk oda Hiranın odası." Barbaros Hira için odayı yeniden yaratmıştı.Pudra pembesi perdeler,prenses temalı yatak,ışıklar sönünce tavanda parlayan yıldızlar hazırlatmıştı.

"Kartal bir süre annesinin yanında kalacak.Onlar için yeni bir ev aldım,eminim böylesi daha rahat olacaktır.Tek bir aramaya bakar onu almam.Kendisi de biliyor zaten o yüzden içim rahat."

"Ne diyorum biliyor musun?Hafta sonunun baş başa geçirelim.İki günlük bir kaçamak yapalım,ne dersin?"

"Seninle kaçmayacağım yer yok çocuk." Çocuk...Semih kahkaha atıp Barbarosun yanaklarını çekiştirmişti. "Ne çocuğu babayım ben!" Barbaros için hep lafını geçiremediği çocuk olarak kalacaktı.İki inatçı keçi bedel ödemeden kavuşamazdılar.

"Bana kalan hep yanlızlık olur sanıyordum.Senin kalman büyük süpriz oldu."

Barbarosa cevap vermek istediği an telefonu çalmıştı.Kimdi bu romantik anı bölen...

"Efendim Bade."

"Canım iyi akşamlar.Hafta sonu Tuna sende kalabilir mi?Teşekkür ederim şimdiden!"

"Ne?Hey bekle!Hafta sonu planı-"

"Evet,tam da ondan bahsediyordum!Erkanla planımız var,anlarsın ya."

Yüzüne kapanan telefonla neye uğradığını şaşırmıştı.Hayır,Semih kesinlikle hiçbir şey anlamamıştı.Semihin afallayan gözleri Barbarosu germişti.Elini omzuna koyup dikkati üzerine çekti. "Ne oldu?"

"Hafta sonu iptal.Bade kocasıyla aşk tazeliyor! Bizede Tunaya bakıcılık yapmak kaldı.Sikeyim,ben ne zaman kocamla aşk tazeleyeceğim?" Çatılan kaşları havaya kalkmıştı.Semih kocam mı demişti? "Ne dedin sen?"

"Hiç öyle bakma hayallerim su da yüzüyor." Çocuğun yanağına öpücük kondurup onu tekrar kollarının arasına almıştı.Barbaros için çocuğa bakmak eskisi kadar korkutucu değildi.Biliyordu artık,bir çocuk ilgi ve sevgiyle büyürdü.

"Habere bak.Lise öğrencesi intihar etmiş.Yazık ya kim bilir ne derdi vardı." Telefonu Semihten alıp yere bırakmıştı.Kötü haberler duymak istemiyordu artık. "Uyu yoksa seni uyuyamayacak hale sokacağım."

"Azgın piç."


Bitti!Okuyan,yorum yapan herkese teşekkür ederim.Hep sorulan sorunun cevabı-Neden yedi yıl sonra kavuştular? Arkadaşlar gençlik yıllarında yapılan hataları beraber okuduk.İki kişinin özgürlük anlayışı farklıydı.Duygularını bir türlü kabul etmemelerinin sebebi de buydu zaten.Olgunlaşmış halleri doğru kararlar almalarına yardımcı oldu.

HERKESİ "SON SINIF" KİTABINA BEKLİYORUM!MUAH


KasırgaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin