"Emin misin?Bak o Hira gibi değil." Semihin odaya girmesine izin vermemişti.Kartal çikolatayla,oyuncakla kalbi çalınacak çocuk değildi.Semih odaya girmeden önce Barbarosun dudaklarına öpücük kondurmuştu. "Denemeden bilemeyiz."
Göz kırpıp odanın kapısını açmıştı.Kartal kulağında kulaklık yatağında oturuyordu.Tüm gün burada oturmak bir çocuk için sıkıcı değil miydi?Semih odanın kapısını kapatıp çocuğun yanına oturmuştu. "Burada ne işin var?"
Kartalın onu hatırlıyor oluşu odadakı sessizliği bozmuştu. "Bu gün ben,abin ve kızım küçük bir kaçamak yaptık.Ne sevdiyini bilmediğim için hepsinden aldım." Elindeki poşeti çocuğun kucağına bırakmıştı. "Beni hastaneye mi götüreceksin?"
Yüzündeki gülümseme solmuştu.Barbarosun yemek masasında konuştuklarını duymuştu Kartal. "Hayır,ben arkadaş olmak için buradayım." Semih çocuğa elini uzatıp sıkması için bekliyordu. "Benim arkadaşa ihtiyacım yok." Kulaklığını tekrar takmıştı.
Kartalın müziği açmaması Semih için umut ışığıydı aslında.Kartal Semihin ona ne anlatacağını merak ediyordu. "Bende senin gibi arkadaş canlısı değilim.En iyi dostum hayvanlar,birde abin."
Kendi söylediyine gülmüştü.Barbarosla ilk karşılaşmalarını,yaşadıklarını hatırlayınca haklı olduğu bir kez daha ıspatlanmıştı. "Abinle anlaşmadığını biliyorum.Aslında bizde pek anlaşamazdık.O kadar çok kavga ettik ki...Ancak gerçek şu,abin okyanuslar içinde güveneceğim tek atlasım.Kırk yıl geçse yine öyle olacak.O iyi biri."
"Arkadaşının hayvanlar olduğunu söylemiştin."
Çocuğun ona dikkatini vermesi hoşuna gitmişti.Ortak noktalarının hayvanlar olduğunu anlamıştı.Semih telefonunu çıkartıp Kartala Kasırganın fotoğraflarını göstermişti. "Bu benim atım.İsmi Kasırga,oğlunun ismi Şimşek.Çok hızlı koşuyor o yüzden."
"Senin atın mı var?"
Kafasıyla çocuğu onaylamıştı.Kasırgayı şaha kaldırdığı bir kaç videoyu göstermişti. "Şimşek siyah renkte.Bence sen siyah seviyorsun,onu görmek ister misin?" Kartalın bakışları kapıyı bulmuştu.Barbarosun kapının ardında olduğunu biliyordu. "Ondan izin almam gerek sanırım..."
"Bencede." Çocuğa gülümseyip yataktan inişini izlemişti.Kapıyı açıp kapıda bekleyen kişiye bakmıştı.Barbaros merakla Kartalın ne söyleceğini bekliyordu.
"Şu adamın atları var.Görmeye gidebilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
RomanceKafasına dayanan silahlar özgüveninden hiçbir şey kaybettirmemişti ona. "Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun dimi?" Adam tek adımıyla aradaki mesafeyi kapatmıştı.Semihin gözleri adamın bileğe kadar yanmış sol eline kaymıştı. "Yüzüme bak!" Bakışların...