27

2.2K 134 12
                                    

"Kübra hanım." Kızın odaya girişiyle yüzünü buruşturmuştu. "Kapı çalmayı öğrenemedin mi?Bu yaştan sonra özel eğitim verelim sana ne dersin?" Bade yüzündeki gülümsemeyi bozmadan kahveyi kadının önüne bırakmıştı. "Bana olan öfkenizin sebebini bilmek istiyorum.Eğer maddi durumumla ilgiliyse,biz Semihle birbirimizi sevi-"

"Kes!Hadsiz!Nerede nasıl konuşulacağını bile bilmiyorsun!İyileşene kadar misafirimsin o kadar!Şimdi defol!" Kübra hanımın öfkesi pek umrunda değildi kızın.Boş koltuğa oturup bacak bacak üstüne atmıştı. "Haklısınız tabii.Beni size erkek torun sevdirir mi peki?Semihle çok konuşuyoruz,kız mı olsun erkek mi diye."

"Sen o küçük aklınla beni mi korkutuyorsun?Bana bak fare,benim oğlum nefsine yenik düşecek olsaydı eğer burası senin gibilerle dolu olurdu.Son kez söylüyorum,derhal odamı terk et.Yoksa korumaları çağırır seni kapı dışarı atarım!"

Ömer bey kolay lokmaydı.Ancak Badenin unuttuğu tek şey Kübra hanımın kaplan olmasıydı.Buradaki tek avcı o değildi.

.....

Ssemih bir oğlum daha var!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ssemih bir oğlum daha var!

Çocuğun paylaştığı fotoğrafa sırıtarak bakıyordu.İnsanları sevmemesi artık hoşuna gidiyordu Barbarosun.Hayvanlara olan ilgisi çocuğu gözünde daha da büyütüyordu.

"Ne yapıyorsun?" Çocuğu özlediğini fark etmişti.Hemen arayıp sesini duyunca rahatlamıştı.

"Bahçedeyim."

"Hiç konuşasın yok mu yoksa ev mi bunaltıyor seni?"

"İkiside.Çok geç olmasa sana gelirdim biliyor musun?"

"Denize düşen yılana sarılır diyorsun,hm?"

"Galiba evet.Şeytan olduğun konusunda anlaşmıştık sanırım?"

"Tabii,sonuçta şeytan da bir melektir çocuk.Bana gelmen için saat farketmiyor.Seni alması için birini gönderebilirim."

"Uyumayacaksan kendim geleyim."

"Beni uyutmaya geliyorsun gibi doğru mu anladım?"

"Benimle flört etmeyi kes!Geliyorum kapat."

"Ejderha şatoda prensi bekliyor o zaman."

"Gerizekalı."

Semih sırıtarak telefonu kapatmıştı.Şimdi sıra prensin hapishaneden nasıl kaçacağıydı.


Diğer bölüm smut ahhaahhah.Çok tatlılarrrr.Yorum görmezsem bölüm atmammmm

KasırgaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin