51

1.8K 96 1
                                    

"Baba,beraber uyuyalım mı?" Hira odaya girince tüm dosyaları kapatmıştı.Madem uyku saatiydi o zaman bu teklifi geri çevirmeyecekti.Pembe pijamalarını giymiş,babasını yatağa götürmek için bekliyordu. "Beraber mi uyuyacaksınız?Hira artık büyüdü böyle şeylere ne gerek var?"

Semih annesine cevap vermeden odanın kapısını gülümseyerek kadının yüzüne kapatmıştı.Bence bu gereken cevabı vermişti.Kızının üzerini örtüp saçlarını okşamıştı.Aralarına kimsenin girmesine izin vermezdi. "Baba,beni çok seviyorsun dimi?"

"Evet,çok seviyorum." Hira yanağına öpücük kondurup gözlerini kapatmıştı.Ne zaman beraber uyusalar hep aynı soruyu soruyordu.Çocuk sanki babasının sevgisiyle doyuyordu. "Yarın Kasırgaya gidelim mi?"

"Olur prenses,gideriz." Henüz gözlerini kapatmamıştı Semih.Çünkü kızının soruları sırada bekliyordu. "Babaannem bizi kıskanıyor baba." Kahkaha atıp Hirayı kafasıyla onaylamıştı.Kübra hanım Semihin kızına olan ilgisini kıskanıyordu.Ona göre bu gereğinden fazlaydı. "İnsanın doğası bu kızım.Kendisinde olmayanı başka birinde görünce kıskanıyorsun."

"Ben seni seviyorum baba." Yüzündeki gülümseme silinmişti...Çocuklar her şeyi hissederdi,kızının minik bedeni büyük kalbini taşımakta zorlanmazdı dimi? "Teşekkür ederim.Çok teşekkür ederim."

.....

Kimsenin görmediği izleri kalbinde,ruhunda taşırdı insan.Dışarıdan mutlu aile gibi gözükselerde içerde çatlaya duvarlar vardı.Bade aşkı bulunca geçmişte yaptığı her şeyi sevdiği adama anlatmıştı.En doğrusu buydu dimi?

"Uyumamışsın." Tunayı yatırıp odaya gelmişti.Erkan camdan dışarı bakarak kadehini yudumluyordu.Odaya girer girmez sigara kokusu yüzüne çarpmıştı. "Semihle görüşmeni istemiyorum."

"Yıllardır aynı şeyi konuşuyoruz Erkan.Semih,Hira benim için kıymetliler." Kadehi kafasına dikip beşinci sigarayı yakmak için dudaklarına koymuştu.Bade adamın dudaklarındaki sigarayı alıp avcunda ezmişti. "Sana Hirayla arana mesafe koy demiyorum."

"Hiranın babası kim?Lütfen tartışmayalım." Yıllardır aynı konu konuşuluyordu.Çözümü bulamadan kapanıp gidiyor daha sonra yeniden açılıyordu. "Semihi vazgeçilmez yapan ne?Sana onunla arana mesafe koy diyorum!"

"Bağırma çocuk uyanacak.Senin derdin ne?Neden hep başa dönüyoruz?O benim arkadaşım."

"Arkadaşın?Eskiden koynuna girmek istediğin arkadaşın!" Kadeh masada duruyordu...Çünkü bu defa kırılan kalpti.Badenin gözlerindeki hayal kırıklığını görünce artık geç olduğunu anlamıştı. "Beni geçmişimle yargılamayacağını söylemiştin..."

Bu gece oğlunun yanında uyuyacaktı.Aslında çocuğun yanına uzanıp sabaha kadar uyuyamamıştı.Geçmişte yaptıkları ona ağır gelmekle kalmıyor,geleceğine etki ediyordu.Keşke yedi yıl önceye gitseydik.Ne Barbaros,ne Bade aynı hataları yapmazdı.


Eeee Bade o kadar şey yaptın sonuçta azıcık sürün

KasırgaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin