"Beni bara bırak." Onu getirdiği gibi geri götürecekti.Dolan gözleriyle camdan dışarıyı izliyordu.Kabul etmek istemesede atının durumunun farkındaydı.Eli kolu bağlı hiçbir şey yapmamak zoruna gidiyordu. "Kasırga sana benziyorsa eğer kolay kolay vazgeçmez.Onunla beraber anılarını kaybetmekten korktuğunu anlıyorum."
"Vazgeçmeyecek.Kaybetmeyeceğim."
"Eskiden,küçükken ailem bana bir kedi almıştı.Doğum günü hediyemdi.Kediyi o kadar çok sevmiştim ki yanımdan ayırmıyordum.Kedilerle ilgili bildiğim tek şey mama yedikleriydi.Kedimi o kadar çok yediriyordum ki..."
"Öldü mü?" Barbaros kafasını sallayınca Semihin yüzü düşmüştü. "Sence ben onu bilerek mi öldürdüm?" Semih hiç düşünmeden kafasını çevirmişti. "Bazen çok sevmek zarar verir çocuk." Barbarosun ne ima ettiğini anlamıştı.Kasırga belkide yaşayarak daha çok acı çekiyordu. "Çok sevmek yasaklansın o zaman."
"Bencede.Yasaklansın ki sen de instagramda imalı postlar paylaşmayasın." Barbarosun hesabına bakması ona komik gelmişti.Kahkaha atıp işaret parmağını adama uzatmıştı. "Sen sayfama mı baktın?Çok garip adamsın."
"Garip değil meraklı.E kim bu kız?" Kırmızı yanınca arabayı durdurmuştu.Şimdi rahat bir şekilde çocuğun gözlerine bakıyordu. "Kız değil erkek." Adamın kalkan kaşlarını görünce umursamamış ve devam etmişti. "Kötü konuşacaksan eğer kendini yorma.Kimsenin düşüncesi umrumda değil."
"O belli zaten.O çocukta senin gibi mi?O da mı hislerini umursamıyor?" Yeşil yanınca gaza basmıştı. "Ne farkeder?Ben onu seviyorum."
"Sevmek için çok erken.Ergenlikte aşk zor oluyor tabii,ama unutursun korkma." Barbarosun aşkını ciddiye almaması sinirini bozmuştu. "Aşkı senden öğrenecek değilim.Ancak bana sorarsan,sen aşktan sınıfta kalmışsın.Bilmediğin konuyu nasıl geçebilirsin ki?"
"Böyle konuşmak kolay.Aşk ne çocuk?Aşk senin için ne ifade ediyor?" Barın önüne gelip arabayı durdurmuştu. "Benim için aşk,okyanusun ortasında güveneceğim tek atlas.Beni aşk kurtaracak ya seni?Korumalarının belindeki silah bir gün seni koruyamayacak.İşte o zaman aşkı hiç tatmadan ölüp gideceksin."
Çocuğun kararlı gözleri hoşuna gitmemişti.Belkide bu kadar açık konuşması Barbaros için beklenmedikti. "Senin gibi aşk ızdırabından gebermem en azından.Kurşunla ölmek daha kolay velet.Ben ölürsem bir katilim olacak ve yargılanacak.Ya sen?Senin için kimi yargılayacaklar?Senin katilin aşk."
Yumruklarını sıkarak öfkesini bastırmıştı Semih.Adama verecek cevabı yoktu.Bu yüzden arabadan inip kapıyı sertçe kapatmıştı.Aynı öfkeye Barbarosta sahipti.Sinirle elini direksiyona vurup gaza basmıştı.Herkese ağır gelen gerçekler vardır...
Yorum yazmayan ballarıma soruyorum.Nedennnnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
RomanceKafasına dayanan silahlar özgüveninden hiçbir şey kaybettirmemişti ona. "Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun dimi?" Adam tek adımıyla aradaki mesafeyi kapatmıştı.Semihin gözleri adamın bileğe kadar yanmış sol eline kaymıştı. "Yüzüme bak!" Bakışların...