selamlar...
muhtemelen finalden dolayı bana kızgınsınız ama bu yazıyı yazmam şart..
öncelikle fazlasıyla yavaş ilerleyen bu ficte sona kadar geldiğiniz için teşekkür ederim, umarım bu yolculuk sizi tatmin etmiştir.
yavaş ilerlemesinin en büyük sebebi sınav senemde başlayıp mezun senemde devam ettirmem ve son olarak yoğun bi üni hayatında da sonlarına gelmem oldu. Benim için çok stresli ve dolu dolu geçen bir zamana denk geldi bu fic. Tabii, bu konseptte yazdığım ilk fic olması ve yeri geldiğinde ne yazacağımı bilmediğimden de süreç hayli uzadı.
Final dönemi ise tam bir fiyasko.. En başta mutsuz son yazma fikri vardı aklımda ama sonra bu çifti o kadar sevdim ki kıyamayıp mutlu son yazayım, dedim. Ve, ben de dahil, herkes, hepimiz de mutlu bi son istiyorduk. İstiyorduk iyi güzel ama size bir soru:
Alina'nın yerinde olsaydınız Jihoon'u affedebilir miydiniz?
Dürüst olayım Alina yazdığım karakterler arasında bana en az benzeyen ama ona rağmen Alina gibi biri olsam da affedemezdim Jihoon'u. Unutamazdım yaşadığım acıyı ve eğer mutlu bir son olsaydı bu fic bana hep tamamlanmamış gibi gelecekti. Aynısını Lost Love'da yaşadığım için buna kıyamadım.
Bu final bana Nazım Hikmet'in "Ben Senden Önce Ölmek İsterim" şiirini hatırlattı ve bu şiire mutlaka bakmanızı tavsiye ederim. Tabii, şiirin dizeleri bu ficle kıyaslandığında can yakıyor.
Şiirde "Gidenin arkasından gelen, gideni bulacak mı zannediyorsun, ben zannetmiyorum bunu." sözleri geçiyor. Aslında ben de aynı fikirdeyim ama yine de son bölüme "Final" adını vermek istemedim. Alina ve Jihoon'un finali olsun istemedim.
Ne malum; ya gidenin arkasından gelen, gideni buluyorsa?
Sizleri seviyorum, Hide & Seek küçük ailesini seviyorum. Bu ficin ve sizlerin yeri hep bambaşka olacak. Başka ficlerde buluşmak üzere, kendinize dikkat edin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hide and seek ❧ jihoon
Fanfiction❧ hide and seek Hayat seni benden kopardığından beri kanatları kesilmiş bir kuş gibiydim. Nereye uçacağımı bırak nasıl uçacağımı bile unutmuştum. ©helenrensa | 2022