Pohled Verči
Kluci mě vytáhli do posilovny abych na nic nemusela myslet. Nabídli, že mi udělají klidně i boxovací pytel, to jsem ale odmítla. Vzala jsem si sluchátka a začala dělat svou sestavu něco mezi jógou a workoutem. Jsme tu mi tři a ještě pár dalších, jsem ráda, že tu není Jakub to bych už nedala. Jeden z důvodů je, že mám jen legíny a sportovní podprsenku, jako bych ho zavolala, objeví se Jakub ve dveřích posilovny.
Dívá se po celé místnosti až se zastaví na Jirkovi s Edou, vyhledá pohledem mě a něco se mu v očích změní, vypadá hodně naštvaný, to je dobře já jsem taky naštvaná a to hodně.
Dám si sluchátka nahlas abych nevnímala okolí, dělám výpady když mě někdo chytne za loket. Podívám se na majitele ruky, která mě drží, je jím Jakub, který vypadá dost naštvaně. Sundá mi sluchátka a podívá se mi do očí ,,Musíme si promluvit!" a podívá se na ostatní v místnosti. Teď už chápu. Asi nebyl nejlepší nápad vzít si toto oblečení, měla jsem si vzít normální tričko, to jako nemají přítelkyně, že mě takhle očumují. Podívám se na Jakuba a kývnu ne něho.
Dodělám si sestavu a odcházím zpět na pokoj, kluci tam ještě zůstali. Na večeři jdu už teď, chci být sama a popřemýšlet co se to se mnou sakra děje, tohle není normální, Jakub mi ublížil, musím s tím přestat.
Když se vrátím na pokoj už tam jsou kluci.
,,Kde jsi byla?" zeptají se starostlivě
,,Byla jsem na večeři, chtěla jsem být sama."
,,Aha, dobře. Jsi v pohodě?"
,,Jo jsem" kluci se na mě podívají stylem, že mi nevěří, ale nechají mě být když jim to nechci říct.
,,Tak mi teda jdeme na večeři" řekne mi Jirka
Jakmile odejdou vezmu si knížku a začnu si číst, potřebuju se odreagovat a myslet na něco jiného jako třeba:
,,Proč je ten hlavní hrdina tak sexy?"
,,Proč nemůžou být spolu?"
,,Proč ta knížka není delší?"
,,Jak to asi dopadne?"
,,Jaká písnička by se k tomu hodila?"
Pohled Jakuba
Když jsem viděl jak na ni všichni čumí, až na ty dva byl jsem nasraný, ale to je slabé slovo. Kdyby na ni čuměli i ti dva neovládl bych se a jednu jim vrazil, protože s ní budou celou noc v jedné místnosti. Musím jí nějak říct aby šla jinak tu někomu rozbiju hubu nebo si ji budu muset přehodit přes rameno a odnést ji což není špatný nápad, ale potom bych nebyl zodpovědný za věci co by potom následovali.
Zvolím první možnost ,,Musíme si promluvit!" asi pochopila, že to není jediný důvod, proč jsem jí to řekl. Kývne dodělá sestavu a odejde. Tak a teď můžu všechny zabít pohledem.
Na večeři, ale nevidím Verču.
,,Kde je?" zeptám se jejích dočasných spolubydlících.
,,Kubo je na pokoji, ale nech ji být nevypadá úplně v pohodě" teď mám ještě větší nutkání jít za ní.
,,Vážně nech ji, ty jí s tím problémem nepomůžeš, potřebuje si utřídit myšlenky a chce být sama." řekne mi Eda
,,Fajn" jednu věc, ale nechápu, co si potřebuje utřídit za myšlenky a proč chce být sama?
Jdu si sednout k Matyášovi a Michalovi
,,Kde ji máš"
,,Podle Edy je na pokoji"
,,Tak proč nejdeš za ní?" zeptá se Matyáš, Michal nás neposlouchá takže mu řeknu
,,To, že ji miluji, neznamená, že za ní půjdu když chce být sama, musím to s ní urovnat ne si ji ještě víc znepřátelit." na to Matyáš kývne
Celou večeři přemýšlím, v nejbližší době za ní musím zajít a vyřešit to s ní, jinak to nezvládnu a udělám něco, čeho by ona litovala a já asi taky, a už bychom se spolu nebavily a to nedopustím.
Verči pohled
Když kluci přišli z večeře bylo něco okolo 7 večer, pustili jsme si film The Greatest Showman. Dost jsme se u toho nasmáli a kluci u jedné scény dokonce brečeli.
A pak jsme si pustili 2 díly seriálu, který vybral Eda, ale už nevím jak se jmenoval. Bylo to něco mezi hororem a sci-fi.
po zhlédnutí jsme šli spát, ale to se neobešlo bez hádky, kterou jsem opět vyhrála já.
Verča 2 x 0 Kluci
Pohled Jirky
Z té ženské nás klepne mi jsme chtěli být gentlemani, ale ona nechtěla, takže mi spíme v postelích.
Začínám zjišťovat, že to co se mezi ní a Jakubem stalo, Jakuba hodně mrzí a asi ji miluje. Verču to ranilo, ale asi má nějaké city k němu, ale nedává je najevo, chce je potlačit.
Musím jim nějak pomoct, zkusím to probrat s tím debilem Edou, který ji bere jako mladší sestru a nějak to zkusit udělat.
Naše priority budou HOKEJ což je samozřejmost, ale jako druhý budou oni dva. Musí se to povézt, jinak to s Jakubem ani Verčou nedám a budu na sebe naštvaný.
ČTEŠ
Proč zrovna já?
RomanceAhoj, jsem Veronika Eliášová a letos mám dělat fyziterapeutku na mistrovství světa v hokeji. Byl to pro mě sen, který jsem si vždy chtěla splnit. Do té doby než jsem zjistila, kdo tam bude jako brankář. Jakub Vondraš, člověk, kterého jsem si myslela...