- 6 -

292 4 0
                                    


Když jsme došli na hotel, přijde za mnou Rulík.

,,Veru, tvůj pokoj bude nachystaný bohužel až zítra ráno v 7, na dnešek jsem ti domluvil, že můžeš přespat u Kulicha a Šalého. Vím není to ideální a moc se omlouvám, ale nic s tím v tuto chvíli neudělám."

,,V pořádku nevadí, jednu noc to s nimi vydržím."

,,Dobře už tam na tebe čekají" ukáže vedle recepce jak se na mě ti dva usmívají aspoň jsou to oni a ne třeba Jakub.

,,Tak co ty naše spolubydlící?" zeptá se Jirka

,,Jednu noc to snad s vámi moje psychika zvládne."

Kluci se na sebe podívají a usmějou se, dobře to co tihle dva vymyslí se mi asi nebude líbit. Když se dostaneme na pokoj, strhne se hádka, kdo kde bude spát, hádku jsem vyhrála takže budu spát na gauči. Uprostřed naší hádky někdo zaklepe na dveře Eda šel otevřít a jen tam stál, tak tam šel i Jirka, podle jejich řeči jsem pochopila, že je tam Jakub. Když se nasraně zeptá proč jsem na jejich pokoji už to nevydržím a zavřu mu dveře před nosem. Tohle není jeho věc už nejsme přátelé. S těmi dveřmi ho to nasralo ještě víc a začal třískat do dveří, tak jsem mu šla otevřít, jeho ruka se zastavila kousek od mého obličeje.

,,Běž na svůj pokoj, jinak s tebou už nepromluvím a myslím to vážně!" řekne už dost naštvaně. 

,,Tímhle jsme neskončili!" odpoví mi Kuba a odejde, zavřu dveře a kluci se na mě dívají nechápavě.

,,Teď nám vysvětli, co to s váma dvěma je." řeknou oba dva 

,,Kdysi jsme si  spolu psali, pak mi řekl něco co mě hodně ranilo a bylo to od něho pěkně hnusný, proto se s ním nebavím hodně mi to ublížilo. Konec, nebudu s vámi řešit detaily protože nechci, aby to tu někdo věděl." řeknu jim 

,,Dobře, nedovolíme aby ti ještě ublížil."

,Děkuju, ale musím to s ním nějak vyřešit jinak celé mistrovství bude vypadat takhle a to já nechci."

Jdu si sednout na gauč a najednou někdo zaklepe, Jirka jde otevřít a do pokoje vejde Melovský.

,,Kámo ta Veronika je hot, nevíte kolik jí je?" zeptá se kluků

,,O tři míň než tobě" odpovím mu ze svého místa na gauči, bez toho, abych se na něho zatím podívala. Matyáš se na mě podívá a tím mě donutí mu pohled opětovat a pak se otočí na kluky, kteří mají co dělat aby nevyprskli smíchy.

,,Co tady dělá?" zeptá se kluků, ale pořád se dívá na mě, že já sem vůbec jezdila tohle bude ještě zajímavý. 

,,Její pokoj bude nachystaný až zítra takže dnes bude spát tady s námi." odpoví mu nevinně Eda na to jenom zakroutím hlavou, na znamení, že bych radši měla svůj vlastní pokoj, ale co s tím mám dělat.  

Matyáš se na mě podívá s vykulenýma očima, já jen kývnu a on odejde zpět na svůj pokoj, jakmile za sebou zavře dveře, kluci vyprsknou smíchy. Proč já se s nimi vůbec bavím? Pokud to takhle půjde dál tenhle pobyt tady bude ještě hodně zajímavý.

,,Kluci nechcete už jít na oběd? Začínám mít hlad."

,,To už je tolik?" ,,Já už mám taky hlad."  řeknou kluci zároveň


Pohled Jakuba

To si snad dělají prdel, jak to, že je Veronika s nimi na pokoji, vždyť je to holka. Kdyby tam nebyli ti dva, tak bych ji přirazil ke zdi a udělal vše na co jsem v tu chvíli myslel.

Najednou přijde na pokoj Maty ,,Víš, že je Verča na pokoji s Kulichem a Šalém?"

,,Jo, vím!"

,,A víš proč?"

,,Ne nevím!"

,,Ale já jo."

Teď už mu věnuju svou plnou pozornost. ,,Proč?"

Na to se Matyáš usměje, kdyby to nebyl můj kamarád už by ležel na zem. ,,Proč?" zopakuji svou otázku.

,,Protože její pokoj bude nachystaný až zítra, takže dnes bude spát u nich." Podívá se na mě, že ví proč jsem se na to ptal a chtěl jsem odpověď. Důvod je, že ji miluju, ale ona mě asi nesnáší.

,,Pojďme na oběd, nemám náladu na tvoje debilní otázky a kecy!"

,,Jo, ale stejně se jim nevyhneš!" a začne se smát.

Proč já se s ním vůbec bavím?

Když jsme přišli na oběd v jídelně zatím skoro nikdo nebyl. Na oběd bylo, no řeknu to takhle, vypadalo to, jako by to už někdo jedl, ale chutnalo to božsky. Rulík nám po obědě sdělil ,,Dnes máte volno, kdo chce od 4 je posilovna, v 6 večeře a pro zájemce bude okolo půl sedmé led. Od zítřka je to pro všechny povinné, dnes je to dobrovolné další informace dostanete zítra u snídaně."

Potřebuju se nějak odreagovat, takže dnes půjdu do posilovny. Odpoledne vejdu do posilovny a vidím tam někoho, koho jsem tu nečekal. Proč jsou tu všichni tři?

A co to má kurva na sobě?! 

Proč zrovna já?Kde žijí příběhy. Začni objevovat