8. bölüm

5.9K 404 62
                                    

Beni sahiplenmesi, benim olan diye kabullenmesi kalbimi hoplatmıştı. İçimdeki kadınsı taraf kıpır kıpır olmuştu bir anda, heyecandan yanaklarım bile kızarmıştı.

Teyzem seslenince sofraya doğru ilerlerken bile yüzüm hala pespembe bir haldeydi. Teyzem bana dikkatle bakıp güldü, çabuk kızarıyordum.

"Ne oldu yine deli oğlan, aklında ne delilikler var yine?" Dudaklarımı birbirine bastırıp sofraya oturdum.

"Yok bir şey, çok yoruldum da bugün. Nursema teyzenin dolabını taktık." Kafasıyla onayladı, gülümsüyordu yine.

"Sinan abinle nasıl gidiyor, iyi anlaşıyor gibisiniz." Çorba nefes boruma kaçınca öksürük tuttu.

"İyiyiz, anlaşıyoruz işte güzelce." Teyzem bir şey söyleyecek gibi duruyordu.

"Şeymiş ama Sinan, erkek seviyormuş dedi Yasemin. Kabullenmiş o da, tek evladı sonuçta." Ağzımda kaşıkla kalakalmıştım, teyzem bile bunu normal karşılamıştı.

"Yasemin teyzeye bravo valla, çok anlayışlı kadınmış." Ciddi olarak böyle düşünüyordum, şanslı adamdı Sinan.

"Ne yapsın evladını, atamaz da satamaz da. Bu devirde çok artık böyle şeyler, geçen yabancı kanalda adamın birinin hamilelik haberini gördüm hatta. İki cinsiyetliymiş, bilmiyormuş. Doğurdu sezeryanla valla." İçtiğim çorba burnumdan çıkacaktı az kalsın, belki ileride bende hamile kalırdım.

Benim de böyle bir şeyi yaşama ihtimalim vardı, bir erkekle birlikte olursam tabi ki...

Bu erkeğin Sinan olduğu hayaller kafamda dönmeye başlarken yutkunup kafamı salladım, yemek yerken düşünülecek şey değildi bunlar. Çarpılacaktım böyle giderse...

Telefonuma gelen mesajla bir an heyecanlandım, teyzem bile şaşırmıştı heyecanıma. İnceliyordu uzaktan uzaktan tavrımı.

Sinan : Annem sizi yarın yemeğe çağırıyormuş, teyzene söyle de haber ver dedi annem

Evimde de bu kadar cesur olacakmısın bakalım ufaklık

Ayhanesi : Valla yiğidim

Şu an en büyük uğraşım sensin

Cesaret değil bu yani

İçten gelen bir istek

Seninle oynamak istiyorum

Sabrını sınamak istiyorum

Sinan : O zaman ben de oyuna katılsam iyi olur

Ben de seninle oynasam biraz

Sabrını sınasam

Uğraşsam olmadık yerlerde

Ayhanesi : Yiğidimin keyfi bilir

Sinan : Tamam o zaman

Bende spor yapmaya karar verdiğimi söyleyebilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bende spor yapmaya karar verdiğimi söyleyebilirim

Sırt ve kol çalıştım bir süre

Daha belirgin kaslara sahip olmak istiyorum

Elimden düşen çatalla ekrana bakakalmıştım, spora başlamış ve zaten delirtici derecede olan kaslarını daha da belirginleştirmek istiyormuş. Derin bir nefes alıp ekrana tekrar baktım, yüzüm gittikçe kızarıyordu.

Vücudum bu aptal fotoğrafa tepki veriyordu ama kadınlık organımla, reglimin son günü olduğu için bu ıslaklık ondan kaynaklı olamazdı.

Utançla ayağa kalkıp lavaboya koştum, kapıyı kilitleyip klozete oturdum. Gerçekten pedimde bir şey yoktu, aslında vardı.

Kendimi temizleyip yemeğe döndüm ve hızlı hızlı karnımı doyurdum. Teyzem bu hallerime alışkın olduğu için televizyon izliyordu umursamadan.

"Yasemin teyze yarın bizi yemeğe alacakmış, Sinan mesaj attı. Yemek yapmaya gerek kalmadı Şefomm, istersen tatlı yapayım ama." Eli boş gitmek olmazdı, ehh bizim pastanenin ürünleri de pek lezzetli sayılmazdı.

"Ayy, yapıver tabi oğlum. Sinan abin senin sütlacına bayılmıştı, istersen sütlaç yap yine." Hmm, yok ona sütlaç falan bir kere...

"Yok teyzem, canım prenses pastası istiyor. Ondan yaparım birazdan, yarın sen götürürsün. Biz Sinan ile birlikte işten oraya geçeriz." Teyzem kafasıyla onaylayıp gülümsedi.

"Büyük borcama yap, oğlanı çok yiyor. Tattırmış gibi olmayalım, doysun tatlıya." Sinsice gülümsedim.

"Tamam doyururuz tatlıya Sinan paşayı." Sofrayı toplayıp teyzeme bitki çayı yapıp yanına bıraktım ve tatlıyı hazırlamaya başladım.

Ayhanesi : Ben sadece gözünü değil karnını da doyururum yiğidim🧑‍🍳

Son süslerini de koyup fotoğrafını çektim, Sinan'a attığım fotoğraf anında görüldü olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Son süslerini de koyup fotoğrafını çektim, Sinan'a attığım fotoğraf anında görüldü olmuştu. Dudaklarımı ısırarak 'yazıyor' yazısına baktım.

Sinan : Bunu yapan parmaklarını yerim

Kalbim takla atarken dudağımı biraz sert ısırdığım için boğuk bir inleme çıktı ağzımdan, tam o anda yanlışlıkla ses kaydı attığımı fark ettim.

Cidden hassiktir ama yaaa...

SevimsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin