פרק 6

214 31 16
                                    


נקודת מבט: יהונתן

לעבור דירה בשלוש בבוקר זה לא אידיאלי, אבל זה מה שאני עושה,למרות שאין צורך אמיתי שחר ונדב נתעקשים לעזור לי, זה רק כמה ארגזים ויש מעלית, אבל זו הפעם הראשונה שאני עומד לגור לבד, ולא במגורים שהצבא מסדר לי או אצל חברים על הספה, אני מסביר לכל אחד איפה לפרוק מה, אבל בשניה שאני רק מנסה להגיד לאחד מהם מה לעשות הם מכסים את האוזניים ומתחילים לשיר, "אין מצב גבר, אתה לא המפקד שלי" נדב אומר, הוא אמר את המשפט הזה לפחות עשרים פעם. השבוע. "אני פורק איפה שאני רוצה" הוא ממשיך להגיד ומכניס מחבתות לארון הבגדים, אני שוקל את האפשרות שהוא עושה את זה ברצינות, הוא עדיין גר עם ההורים ואמא מחליפה לו מצעים מידי שבוע, אין לו ציון מאה במשק הבית אפשר להגיד.

"יהונתן שלנו הגדול, תראו אותו" שחר אומר ומביא לי עוד חיבוק, הוא אולי יותר מתרגש ממני - אבל בעיקר בגלל שאנחנו נגור שוב אחד על יד השני, "מי היה מאמין שהוא יעזוב את הצבא, ואחרי הצבא ילך למילואים ואז סופסוף שוב יעזוב"

אני מגלגל את עיני אליו, אם אחד המ"כ לא היה שובר את הרגל, כנראה הייתי מתחיל את השנה בצורה נורמלית, ולא ככה באיחור של שבועות, עם למידה מקרטעת בזום, אבל אני יודעת שרציתי להיאחז בכל רגע בצבא.

"אני די בטוח שאני יודע מי השכן שלך" שחר אומר, "בחור חמוד, קצת גיי אז יתאים לך" הוא קורץ אלי, "תוכלו לדפוק אחד לשני על הדלת ולהגיד 'היי גבר באלך זריז?'" הוא אומר וצוחק. המחשבה על שכן יזיז גיי, די מפתה. אבל האמת שבראש שלי יש בחור אחד, עברי - אם זה באמת השם שלו והוא לא שיקר.

הוא לא מפסיק להעביר זמן בראש שלי, החיוך שלו, הצורה בה הוא התפרץ בבכי מולי. אני לא יודע מה עבר עליו, אבל הוא היה נראה רע. כל כך רע, שאני רוצה לשבור את הצורה למי שגרם לו ככה לבכות. או גרמה - הוא טוען שהוא סטרייט.

"רק עברי בראש שלו" נדב אומר, "לא שמעת על זה שחר, אבל יש בחור שיהונתן נדלק ממש קשה עליו, כל היום אני שומע 'עברי זה עברי זה עברי מריח ככה ועברי יש לו גומה בודדת בלחי"

"איך ככה אתה מפיל אותי" אני אומר לנדב, שהאמת עושה חיקוי מצויין שלי, אני יודע שעכשיו שחר לא יעזוב את זה, הוא במשך שנים מנסה לשדך לי כל גבר מהקהילה שהוא מכיר, גם אם הוא פאקינג אקטיבי או בן חמישים.

"עברי?!" שחר שואל, "יש מצב שאנחנו מתכוונים לאותו עברי? בחור בערך מטר שישים שיער שחור מבולגן ומבט תמים בעיניים?"

"הולי שיט" אם הוא לא היה מוסיף את ה'מבט התמים בעיניים' עוד הייתי חושב שאולי אנחנו לא מתכוונים לאותו אחד, "והוא השכן שלי?"

"כאילו, הוא גר בקומה הזאת, אני לא יודע אם הוא ממש גר לידך, אבל זה יהיה מגניב בטירוף אה?" שחר אומר ומחייך, אני רואה איך הוא מדמיין את החתונה שלנו. אני גם מדמיין אותה.

הוא לא חלק מהשגרה שלי- BxBWhere stories live. Discover now