הערת הכותבתתת להזכיר לכן שהצבעות ותגובות עושות לי את היום♡
נקודת מבט: עברי
הדבר היחידי שמעניין, הוא שמחר יום שישי ונשב יחד, נאכל קליק וחלב. ויהיה כיף. והוא יעביר עלי יד, ואני ארצה קצת יותר, והוא גם ירצה קצת יותר, אך אחרת.
אני ארצה את הלב שלו, את הרגש, החמימות, והוא אולי ירצה משחקים ותשובות.
אני רוצה את המילים החמות שהוא מביא, וזורק אל האוויר, בלי לדעת או להבין מה זה עושה לי, והוא ... מה הוא רוצה? בשביל מה כל זה?
יהונתן: בחדר כושר?
עברי: כן, למה את ער?
יהונתן: עדיין לא הבנת שהשעון המעורר שלך מעיר את כל הקומה?
עברי: אף אחד לא התלונן בקבוצה
יהונתן: תשלח תמונה
אני מחייך את הטלפון, ונעמד מול המראה, המשקולת עוד בידי, ואני עושה פלקס בזרועי, שולח.
יהונתן: אלוהים, הקעקוע... גורם לי לחשוב על קעקועים אחרים שיש לך
פאק!
את שאר האימון אני מנסה להעביר בלי לחשוב על יהונתן, וזה מובן למה.
אני לא צריך שוב לחשוב פעמיים לפני שאני מודה בפני עצמי שאני מאוהב ביהונתן, אני מסתכל על בחורים במלתחה בחדר הכושר ואף אחד לא מעניין אותי.
"סיגריה? ג'וינט? איפה אנחנו?" שחר מברך את פני כשאני מגיע אל םתח מבנה המעונות,קומת מינוס שלוש שהיא הרי הבית של המעשנים, בו כל החברה' מתחברים, וכל מי שלא כאן- כנראה לא זוכה להכיר עוד אנשים מהמעונות.
"אני חושש ששוב הגיע הזמן להפחית מהוויד" אני אומר ומתיישב לצידו, לוקח מחפיסת הסיגריות אחת ומדליק, "רק קצת ניקוטין לנשמה" אומר אחרי צרור ענני עשן היוצא מראותיי.
"שמעתי על מישהי שהחליפה את ההתמכרות שלה לסמים באנימה" הוא אומר לי, "אבל אולי הסמים עדיפים, היא כל כך מכורה לאנימה שהיא הגדילה את הציצים שלה פי מיליון"
"הסדרות המצוירות?" אני שואל.
"כן... הסדרות המצוירות" הוא נאנח, "בכל אופן, מה שאני אומר, זה שאתה לא ממש מכור לוויד, קטן עליך"
"תגיד... אני יכול לשאול משהו, וזה ישאר בינינו?" אני אומר עוד לפני שאני חושב, לא מבין שמה שאני מנסה כרגע זה לאסוף מידע על יהונתן. הרצון לדעת עליו הכל בוער בתוכי, במיוחד עכשיו כשאני רוצה לדעת כל פרט קטן על חיי האהבה שלו.
"כן?"
"יהונתן היה פעם בזוגיות?" אני שואל, שחר שוב נאנח ומאפר מהסיגריה, ואז מחליט שהיא נמאסה עליו וזורק אל המאפרה המחלידה, כמעט מחליקה ממנה ומאיימת ליפול אל שולחן העץ, אני יכול לדמיין את קבוצת המעונות והאחראית שם מתחילה לאיים 'מי שהפיל סיגריה על השולחן טועה מאד!! שיזדהה עכשיו- או שאסתכל במצלמות!!'. אני מרים את עיניי, אין פה מצלמות.
YOU ARE READING
הוא לא חלק מהשגרה שלי- BxB
רומנטיקה♥ עברי שגרתיות. אחרי שיצאתי ממסגרת נוקשה, כל מה שאני רוצה זה פשוט שגרה שקטה. אני אוהב לקום בבוקר ולדעת בדיוק מה יקרה, שזה בערך אותו דבר שקורה כל יום, בלי דרמה, ובלי צעקות. לכן, כשיום אחד אני מתעורר והכל מתהפך- השעון המעורר לא מצלצל, נגמר החלב לקפה ו...