הערת הכותבתתת להזכיר לכן שהצבעות ותגובות עושות לי את היום♡
נקודת מבט: עברי
אבא שלי מת היום, ומה במחשבות שלי?
סקס.
אלוהים, כמה שזה משפיל.
איך אפשר שלא לחשוב על סקס, כשמתעוררים לצד גוף כזה יפה ומושך? זה לא שאני חושב על סקס איתו- כמובן שלא. אין מצב שאחשוב על סקס עם גבר. אני פשוט חושב בכללי. על גוף, על יופי, על מין, על הקוביות שכנראה מסתתרות מתחת לחולצה שלו ועל היד שלו שאוחזת במותן שלי וקובעת בעלות עלי, כשאנחנו שוכבים אחד מול השני, מחובקים, אני לא חושש גם להעביר עליו יד, אני רוצה להרגיש את כולו אבל מהר מאד לוקח אותה חזרה אלי ומסתובב אל הקיר, לא היום. או בכלל. פאק. אני מעביר עליו יד- והוא יכול מהר מאד להבין דבר אחר, דבר שאני לא רוצה אי פעם לחוות שוב, סקס. רגע. פאק. אוף. אוקיי, אולי הדחקתי עד עכשיו את הדבר הזה שעברתי - אונס, עד עכשיו הדחקתי את האונס בגלל הלימודים או כדי לנסות לרחם על עצמי, אבל איך אני יכול להמשיך להדחיק אותו כשהוא גורם לי לחשוב 'אני לא רוצה לשכב יותר'? האם כל חיי ייגזר עלי לא לנהל מערכות יחסים עם מיניות, רק מחשש?
אבל... הגוף של יהונתן שלידי, הגוף הכל כך יפה ומושך הזה. איך אני יכול להגיד שלא ארצה לשכב לעולם? איך דבר יפה כל כך, יכול להיות כה כואב?
מה עובר עלי? לא, ברצינות, מה נסגר? אני שוכח שזה גבר שלצידי? זה גבר. גבר. לא אישה.
הסקרנות הזאת, הפאקינג חרמנות הזאת כלפי גוף אחר, לא צריכה לקרות ביום שאבא שלי מת. ולא עם יהונתן... לא . אין מצב. לא עם פאקינג גבר.
אני לא יודע מספיק על הנושא, אבל אני מאמין שאם נתחיל משהו מיני בינינו, אם תהיה נשיקה, אז משהו ישתנה בדינמיקה שלנו, אם אני אחליט להתנסות איתו - כבר לא נהיה החברים ללימודים, וזה משהו שאני לא רוצה לאבד. לא בגלל איזה יצר מיני שקשה לי להשתלט עליו.
אני רוצה לקבור את עצמי רק מעצם המחשבה על לנשק אותו. לנשק גבר. אלוהים.
אולי פשוט הקירבה הזאת בינינו, היא זאת שמשגעת אותי, זה לא קשור להאם זה גבר או אישה- אני בטוח שאם הייתי כזה קרוב לגוף נשי, בטח הייתי יותר משתגע.
אז למה זה מרגיש כל כך טוב כשהוא שם את הידיים שלו סביבי ועוטף אותי בחום שלו, מכסה את כולי ונושם אותי?
לעזאזל.
אני כנראה נאנח בקול כי יהונתן שואל בקול דואג אם אני בסדר.
״אני בסדר״
״זה בסדר להיות לא בסדר״ הוא אומר זה כנראה חושב שזה בגלל אבא שלי אבל האמת שכבר השלמתי עם המוות שלו, יותר מעסיק אותי יהונתן. יהונתן והגוף שלו.
YOU ARE READING
הוא לא חלק מהשגרה שלי- BxB
Romance♥ עברי שגרתיות. אחרי שיצאתי ממסגרת נוקשה, כל מה שאני רוצה זה פשוט שגרה שקטה. אני אוהב לקום בבוקר ולדעת בדיוק מה יקרה, שזה בערך אותו דבר שקורה כל יום, בלי דרמה, ובלי צעקות. לכן, כשיום אחד אני מתעורר והכל מתהפך- השעון המעורר לא מצלצל, נגמר החלב לקפה ו...