הערת הכותבת: להפעיל שיר זה חובה!
ווולהזכיר לכן שהצבעות ותגובות עושות לי את היום♡
נקודת מבט: יהונתן
אני שוב שותה, יום שלישי בצהריים זה לא זמן להשתכר, וזאת לא שעה להוריד צ'ייסר, אבל המראה של גל ועברי חולקים היום ג׳וינט - פאק.
אני לא הייתי מהאנשים ששותים בשביל לשכוח, אבל גם לא מכיר דרך אחרת להעביר את הכאב הזה שהורג אותי, לא- פיזית, באמת שהוא הורג אותי, הלב שלי לא הצליח לעמוד בפני המראה של עברי מכניס אל פיו את הג'וינט שלפני רגע נגע בשפתי גל. באותה שניה כל שרציתי היה להתחיל לעשן, רק כדי לזכות במגע מסויים עם שפתיו העדינות של עברי.
אבל אולי זאת הפאקינג בעיה איתי, כן, הצעתי לו לצאת שוב, אבל אולי עדיין לא הייתי מספיק ברור? אולי לא ביקשתי מספיק? אולי הוא חושב שאני משחק משחקים? אולי אולי ואולי... יש כזה שיר לעברי לידר, 'ואולי'...
הטלפון שלי מצלצל ואני קופץ אליו, "הלו!" אני קורא ושומע את הצחוק של שחר, זה לא עברי. בלי לשים לב, כל היום שלי סובב סביבו, טלפון שמצלצל ואני מקווה שמאחורי הקו זה הבחור שלי, דפיקה בדלת שחושפת את פניו, הודעה בוואצאפ של תמונה שלו בחדר הכושר, קניות בסופר ביום חמישי בו אני קונה מספיק קליק שיהיה לנו לשישי בבוקר. אני כל הזמן חושב עליו, הנה, גם עכשיו כשאני מוריד עוד צ'ייסר, מטיח את הכוסית על השיש ונאנח. פאקינג עברי. מתי תהיה שלי?
"בוא למינוס משעמם לי למות" שחר אומר, אני מספיק לשכוח שהוא נמצא על הקו.
אולי חברה תעזור לי כרגע, אבל אני לא רוצה לקחת את הסיכון שעברי יראה אותי כך, מבוסם, שיכור, אידיוט, מאוהב.
אני לא רוצה שהוא יריח עלי אלכוהול, ולא רק מהסיבה שאני לא מוכן שהוא יחשוב שהמצב רע, אלא גם שאני מניח שהיה מעורב אלכוהול באותו ליל שישי, והדבר האחרון שאחשוק בו, יהיה להעלות את זיכרונות היום ההוא.
"אני הולך לישון" אני אומר, "בייי..." מורח את המילה האחרונה ומשליך אתה הטלפון על המיטה, מתפרק עליה ומכסה את ראשי בכרית, לעזאזל.
אני מרגיש שאני מתחיל ממש להשתכר וזה מעבר לתפיסת ראש, אני לא רוצה להביך את עצמי בפני עברי, לא כשאני ככה מתחיל להתנדנד מצד לצד והראש שלי כל כך כבד, אז אני הולך לישון, הוא אמר לי פעם שזה הפתרון האולטימטיבי שלו, זה הזמן לתת לו ניסיון.
אני לא מצליח להירדם, הראש שלי לא עוזב את המראה של עברי עם גל.
גל נושם עמוק את הסם המחריד ההוא, שאנשים טוענים שהוא לא ממכר, אבל הוא הורס חיים.
גל מושיט לעברי את הג'וינט, והם מחליפים מגע קל באצבעות.
עברי מקרב את הג'וינט אל פיו, והשפתיים שלו נוגעות בדבר שהיה רק לפני רגע בין השפתיים של גל. שפתיים נוגעות בשפתיים. גל, ועברי.
YOU ARE READING
הוא לא חלק מהשגרה שלי- BxB
Romantik♥ עברי שגרתיות. אחרי שיצאתי ממסגרת נוקשה, כל מה שאני רוצה זה פשוט שגרה שקטה. אני אוהב לקום בבוקר ולדעת בדיוק מה יקרה, שזה בערך אותו דבר שקורה כל יום, בלי דרמה, ובלי צעקות. לכן, כשיום אחד אני מתעורר והכל מתהפך- השעון המעורר לא מצלצל, נגמר החלב לקפה ו...