18. Bölüm: Aidiyet 🍀

2.8K 90 12
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın şekerlerim 🍭! Yorumlarınızı okuyorum ❤️.

🎧Die Alone ~FINNEAS

🎧Die Alone ~FINNEAS

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍

Şu sıralar uyurken gece lambasının açık olup olmadığını umursamıyordum. Ya da sabahın köründe kalkıp yıllardır yaptığım gibi saatlerce koşmuyordum. Neden yalnızım diye sormuyordum kendime mesela. Ya da kim olduğumu. Yanımda o olduğu sürece korkmuyordum: korkularımdan, geçmişimden, geleceğimden...

Anın tadını çıkarıyordum, tıpkı şu an küçük ahşap yemek masasında, karşımda oturan, aşık olduğum İtalyan genç adamın yaptığı, daha doğrusu yapmaya çalıştığı menemeni iştahla yiyor olduğum gibi.

Masanın altında ayaklarımı ileri geri sallarken ayak uçlarım her seferinde Sezar'ın bacaklarına dokunuyordu.

"Nasıl olmuş aşkım?" diye sordu.

"Muazzam olmuş." diye cevap verdim kocaman gülümseyerek.

Küçük çocuk gibi suratını astı. "Orijinalini daha önce hiç denemedim ama eminim benim yaptığımdan daha iyidir."

"Aşkım valla çok güzel yapmışsın." Ardından gözlerimi kaçırıp Türkçe mırıldandım. "İlk denemene göre."

"Al işte, beğenmemişsin. Hem ben bile kendi yaptığımı beğenmedim."

"Sen ne zamandan beri Türkçe anlar oldun?"

Birlikte gülmeye başladık. O sırada cep telefonuma bir bildirim geldi.

"Kimden gelmiş." diye sordu.

"Matteo'dan. Beni evlerine, akşam yemeğine davet ediyor."

"Gitmek zorunda değilsin, biliyorsun bebeğim."

"Biliyorum aşkım, annem benim için bir anlam ifade etmese de Matteo... Onun bir suçu yok. O benim öz kardeşim. O yüzden onu görmezden gelmek istemiyorum."

Eliyle uzanıp saçlarımı okşadı. "Asla üzülmeni istemiyorum, ne annen ne kardeşin ne de başkası için... Beni anlıyorsun, değil mi?" Onaylarcasına başımı salladım.

Matteo'ya mesaj yazmadan önce, Sezar'la olan sohbetimize baktım. İsmi telefonu bana verdiğinde rehberime önceden kaydedilmişti. Ayarlara girip ismini değiştirdim.

Sezar kişisi Sevgilim olarak değiştirildi

Hayatımda ilk defa birisini sevgilim olarak kaydetmiştim. Ona bakıp sırıtmaya başladım. Sezar ona baktığımı farkedip, "Neye sırıtıyorsun sen bakalım?" diye sordu.

Tehlikeli Aşkım【Tamamlandı】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin