🎧NP: Gangsta -Kehlani
🤍Kapıya doğru çaresizce ilerliyordum. Bu nasıl olabilirdi? Onun gibi bir adam nasıl kaybolabilirdi? Ona kim ne yapabilir, yapmaya cüret edebilirdi? Çıldırmak üzereydim, belki de çıldırmıştım. 'Ya ona bir şey olursa?' düşüncesi beni yerle bir ediyordu.
Titreyen elimi kapının kenarına dayadım. Zor da olsa nefes almalıydım. Güçlü olmalıydım. Sezar'ın sevdiği kadındım ben. Koskoca mafya babasının.
Kendine gel Derin. Topla kendini.
Dişlerimi ve yumruğumu sertçe sıkıp soluklanmaya çalıştım. Ağlamaya vaktim yoktu. Onu bulmak zorundaydım. Sevdiğim adama her ne olduysa onu kurtarmam lazımdı. Bir an önce kendime gelmeliydim. "Sakin ol Derin. Nefes al." dedim kendi kendime. Yine de durmadan sayıklıyordum.
O iyi.
O iyi.
O iyi.
O iy-Sırtımda bir el hissetmemle düşüncelerimden bir anlığına sıyrıldım. Arkama döndüğümde Yun Hee bana sımsıkı sarılıp omzumda ağlamaya başladı. "Neler oluyor? Doğru söyleyin bana. Sezar'a ne oldu?" diye sordum.
"Derin... Sezar eve dönerken kaza geçirmiş ve sonra... Sonra da bir grup adam tarafından kaçırılmış." dedi Yun Hee hıçkırarak.
Gözlerimi kocaman açtım, kalbim durmuştu sanki. Nefesim kesilmişti. Yumruğumu daha da sert sıktım; tırnaklarımın avucuma geçtiğini hissediyordum.
"Kim... Hangi piç yaptı bunu?" diye bağırdım. Kendimi Yun Hee'den ayırıp salondan çıkmaya çalıştığımda kolumdan sımsıkı tuttu ve gitmeme izin vermedi. "Sezar Lorenzo'ya senin bu işe karışmamanı söylemiş. Gidemezsin."
"Eğer ben gitmezsem kim gidecek?"
"Yüzbinlerce adamımız var, onu kurtaracağız kızım. Merak etme." dedi ağlamayı kesip.
"Öyleyse birisi bana söyleyebilir mi? Yüzbinlerce adamınız varken Sezar'ı nasıl kaçırdılar?" Yumruğumu çok daha sert sıkmış olmalıydım ki Sofia yerinden kalkıp yanıma geldi. "Yenge elin kanıyor."
Sofia diyene kadar avuç içlerimin kanadığını farketmemiştim. Bir avucumu açıp baktım. Akan kan damlacıklarını izlemeye başladım. "Kim bilir şimdi ne haldedir. Onun güçlü bir adam olduğunu biliyorum ama... Kendimi endişelenmekten alıkoyamıyorum."
Yun Hee'nin ve yanımda duran Marco'nun gözlerine bakıp, "Anne, baba." dedim ve bir adım geri gittim. Kanayan avuçlarımı aldırmadan omuzlarına koydum. "Sizden izin istemeyeceğim. Çünkü izin verseniz de vermeseniz de gidip sevdiğim adamı, oğlunuzu geri getireceğim. Ve bunu her kim yaptıysa yemin ederim... Yemin ederim kalbini sökeceğim. Benim adamımla uğraşmak neymiş görecekler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Aşkım【Tamamlandı】
RomanceGeçmişinden kaçmaya çalışan dünyaca ünlü efsanevi boksör Derin, İtalya'nın meşhur mafya lideriyle karşılaşırsa ne mi olur? *** Bir adım daha yaklaştı ve eliyle telefonuma uzanıp aramayı kapattı. Sol elinin üzerinde küçük bir haç dövmesi, parmakların...