32. Bölüm: Düğün Ne Zaman? 👰🏼‍♀️🤵🏻

1.1K 61 20
                                    

BOL BOL YORUM ATMAYI & YILDIZLAMAYI ⭐️ UNUTMAYIN AŞKLARIM!!! KEYİFLİ OKUMALARRR ❤️.

📢 Bu arada, sınav haftasında olduğum için  çok yorgunum yine de haftasonuna kadar beklememeniz için yeni bir bölüm paylaştım :) Bir sonraki bölüm bu cumartesi veya pazar gelecek (umarım) ama boşluk bulabilirsem hafta içinde de atarım bebekler. Bu haftadan sonra aynı tempoda devam edeceğim zaten. VEE YAZAR DEDİ Kİİİ YAKINDA YENİ Bİ' HİKAYE GELİCEKMİŞŞ AMA SIR, KİMSEYE BENİM SÖYLEDİĞİMİ SÖYLEMEYİN HE 🤭. Öpüldünüz :*

🎧NP: Wherever I Go -OneRepublic

🎧NP: Wherever I Go -OneRepublic

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍

Sezar'la kabus gibi geçen günümüzün sonunda iptal etmediğimiz basın toplantımıza katılmıştık. Şu anda onun holdinginde, devasa konferans salonundaydık.

Kürsünün önündeki ilk sırada basın mensupları, geri kalan kısımdaysa holding hissedarları ve Sezar'ın ünlü işadamı arkadaşları yer alıyordu.

Luca'nın malikanesini yakmıştık, yeryüzünde Sezar'dan sonra ikinci en büyük mafya lideri diye birisi kalmamıştı, tıpkı Carlo'ya olduğu gibi...

İçten içe bitkin hissetsem de hadi ama, ben efsanevi boksördüm... Kolayca yıkılacak değildim ki zaten dışarıdan mükemmel görünüyordum. Sezar mı? O yeterince karizmatikti hatta gecenin yıldızıydı diyebilirdim. Bilmesem kaza yaptığına inanmazdım. O derece.

Üzerime pudra rengi askılı, simli bir mini elbise giymiştim. Rahat hissetmesem de bu tür kıyafetlere alışmam gerekiyordu ama bana sorsaydınız size eşofman takımımla canlı yayına çıkardım derdim.

Kürsüye yerleştirilmiş onlarca kanalın mikrofonu, ağzımdan çıkacak tek kelimeyi bekleyen muhabirler... Bu gece, her şeye rağmen başarmamızın şerefine tüm dünyaya duyuracaktık birlikteliğimizi ama... Of, neden heyecan basmıştı ki şimdi beni birden bire? Gören de sanki evlenme teklifi edeceğim sanırdı.

Sakin ol kızım, alt tarafı birlikteyiz diyeceksin bu kadar.

Elimi yelpaze şeklinde yüzüme götürüp sallamaya başladım. "Neden bu kadar sıcak?" diye mırıldandım. Kamera karşısında Sezar ve ben ne olursa olsun sırıtıyorduk, bu bir nevi kuraldı. Her açıdan fotoğrafınız çekildiği için sabah uyandığınızda manşetlerde somurtuk halinizi görmek istemezdiniz.

Sırıtarak, "Minik civcivim heyecanlandı mı yoksa?" diye kulağıma fısıldadı Sezar.

"Kim, ben mi?" diyerek güldüm.

Başını evet manasında salladı.

"Pekala, heyecanlandım işte. Mutlu musun Sezar! Sen başlat konuşmayı." diyerek sırıtmaya devam ettim.

Tehlikeli Aşkım【Tamamlandı】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin