25. Bölüm: Davetsiz Misafir 😒

1.4K 70 38
                                    

Hikayeye başlamadan önce, bol bol yorum yapıp yıldızlamayı unutmayın aşklarım! Şimdiden teşekkürler. Keyifli okumalar 🩷!

🎧NP: Under The Influence -Chris Brown

🎧NP: Under The Influence -Chris Brown

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍

Bir şeyler yapmalıydım. Sezar ve ailesi çok hızlı ilerliyorlardı. İtalya'ya geleli sadece birkaç saat olmuştu ama şimdiden kendi aralarında beni babamdan isteme muhabbeti yapıyorlardı. Olur desem geldikleri gibi kalkıp Türkiye'ye gideceklermiş gibi hissediyordum. Kesinlikle bir şey uydurmam gerekiyordu. Acele işe şeytan karışır derlerdi ne de olsa.

"Bakın ne diyeceğim, Türk adetlerine göre kız istenmeden önce çeyizi hazırlanır. Benim henüz çeyizim bile yok."

"Çeyiz mi, dert ettiğin şeye bak, oğlum çağır Lorenzo'yu gelinimin istekleri neyse not alsın. Doğruca gidip getirsin ne lazımsa. Çeyizini ben hazırlarım yavrucuğumun." dedi Yun Hee.

"Şey aslında damadın mantı açıp pişirmesi de lazım. Adettendir." diyerek onları bir süre oyalayacak bir şey uydurdum.

"Oğlum kalk mutfağa, mantı açacağız." dedi Marco.

Ağzım apaçık kalmıştı. Yok, ne uydurursam uydurayım hiçbir bahanem onlar için bir engel değildi. Çok sinir bozucuydu.

Marco ve Sezar kalkıp mutfağa doğru gidecekleri sırada bağırdım. "Durun!"

Herkes donup kalmıştı.

"Şey... Size bir şey söylemeyi unutmuşum." diyerek başımı kaşıdım.

"Neymiş o?" dedi Sezar bir kaşını kaldırarak.

"Boks yapmamız lazım." dedim

"Boks mu?" diye sordu Sofia.

"Aile geleneğimize göre, damat adayı hem gelinle hem de gelinin babasıyla boks yapar." dedim.

"Harika, tam de istediğimiz gibi bir gelenek." dedi Yun Hee.

Sırıtarak ellerimi göğsümde birleştirdim. "Ama görüyorsunuz, şu anda elim ve ayaklarım sargılı. Tamamen iyileşmem için beklememiz gerekiyor. O zaman Türkiye'ye babamı görmeye gidebiliriz." dedim.

Bu defa olmuştu. Olmak zorundaydı. Bir süreliğine de olsa rahat nefes almak istiyordum.

"Pekala öyleyse bu konuyu birkaç gün sonrasına erteleyelim." dedi Yun Hee.

Tehlikeli Aşkım【Tamamlandı】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin