KAI POV:
Może to wszytko zakończyć ?
Wystarczyłoby zrobić ostatni krok i zniknąłby z tego przeklętego świata.Stałem na końcu klifu , który prowadził na dno oceanu .
Nie byłem jej już potrzebny nie byłem potrzebny nikomu .
Każdego dnia . Każdego przeklętego dnia pisałem list do niej . Przepraszałem ją i opisywałem jej swój dzień .
Nie odpisywała .Wyjechałem do Francji , by choć trochę poznać jej kulturę .
By znaleźć się bliżej niej .
By nauczyć się jej pięknego języka .
Przeniosłem tam połowę firm , by było mi trochę łatwiej .
Wiedziałem gdzie była i z kim .
Mój diabełek odbudował siebie , a ja chyba powinienem zacząć od nowa .Miałem na nosie zaręczyny , które pozwolą mi połączyć firmy z jednym bogatym gadem , który wydawał swoją córkę jak kiedyś zrobił Graham ale te miesiące spędzone z nią były najlepsze .
I lepszej dziewczyny już nie mogłem znaleźć , bo tylko ona dała radę rozmiękczyć moje serce i dać mi nadzieje , że moje życie ma jaki kol-wiek sens .A ta dziewczyna, z którą miałem być zaręczony w ogóle nie była w moim typie . Była wysoka jak na dziewczynę . Miała jasno brązowe włosy i zielone oczy . Przypominała mi Briannę lecz nią nie była i nigdy nie będzie .
Ale czy Brianna znajdzie se kogoś innego kogo pokocha?Jeśli tak to miałem tylko nadzieje , że ten z kim będzie ją nie zrani .
OSTATNI ROZDZIAŁ TEJ CZĘŚCI !
DZIĘKUJE TYCH CO DOTRWALI DO KOŃCA PIERWSZEGO TOMU SERII „DEVIL"
Jesteście najlepsi i dziękuje wam za wsparcie ❤️.
Została mi tylko playlista i dedykacja , którą odrazu opublikuje .
Prolog drugiego tomu postaram się opublikować jutro.
XOXO💋Wasza lovvis❤️
Do zobaczenia wkrótce!
CZYTASZ
My little Devil
Teen FictionMroczne ulice Bostonu , a wśród nich góruje dziewczyna , która nie zaznała co to jest miłość . Wie co to chłód , a krew nie sprawia na niej wrażenia. Czy zdoła poznać wszystkie tajemnice i zebrać je dla ojca?