7.Bölüm

297 25 26
                                    

"Selamlaaar!Görüşmeyeli uzun zaman oldu bal şekerlerim,nasılsınız;özleştik mi?Biliyorum biliyorum neden eski sevgilim gibi habersizce ortadan yok olup birden yırtık dondan çıkar gibi çıkıyorsun diyorsunuz..Ama size anlatacaklarım var,büyük haberlerle geldim.Aslında çok güzel haberler verecektim, şu bir haftaya kadar bu vardı aklımda;güzel şeyler oluyordu yani ama maalesef bu hak elimden alındı.

Çok bir şey söylemeyeceğim sadece özet geçeceğim,zaten istesem de söyleyemem..Bunu söylemek benim için o kadar zor ki..Ladies and gentlemen,Çatı Katı artık yayımlanmayacak..Elimden her şeyim alınınca bomboş kaldım,öyle hissediyorum.Biliyorsunuz ki Çatı Katı'nın yayın hakları şirkette,şirketin adını veremiyorum hepiniz biliyorsunuz,ve şirket satıldı bu yüzdende büyük patron değişti..Haliyle de tüm programlar bir gözetimden geçti.
Büyük patron Çatı Katı için 'gereksiz' ve 'laubali' tabirlerini kullanarak yayımdan kalkmasını istiyor,inanabiliyor musunuz?Halkımızın gülmeye ve neşelenmele o kadar ihtiyacı var ki..Herkes sinir küpü gibi dolaşıyor zaten,ben burada iki dakika yüzümüz gülsün diye uğraştığımda laubali ve gereksiz mi oluyorum?

Çok uzun sürdü,benim olayları öğrenmem,bir görüşme ayarlamaya çalışmam,patronumun bile arkamda durmayışı..Ballı çöreklerim bunlar gerçekten uzun sürdü..Görüşme ayarlamaya çalıştığım süre boyunca kapılar o kadar hızlı kapandı ki yüzüme,başım hala dönüyor.Çatı Katı'nın dinleyenleri yokluğumuzu farketmeseydi ve tt olmasaydık emin olun ben o görüşmeye yine gidemezdim.Bir anda gelen bir maille görüşmeye çağırıldım ve görüşmeye gittiğimde ne oldu biliyor musunuz?
Ben tehtit edildim..Bu ne büyük bir kavram böyle?Bildiğiniz büyük patronun yaveri bana dedi ki 'Sen en iyisi dinleyenlerine bir sorun olmadığını söyle çünkü bu kanalın görevi değil ve sen yönlendirme yapıyorsun;aksi taktirde sektörden silinirsin.'

Şimdiii,ilk olarak ben Çatı Katı neden yok hashtaglerini gördüğümde zaten tt olmuştu;benim çok sonradan haberim oldu.Aynı programımın kaldırılacağını öğrenmem gibi,bir anda ve ani..Ben programım yayına devam etsin diye uğraştığım o yoğun dönemde patladı olaylar ve herkes konuşmaya başladı.Ben nasıl insanları yönlendirerek kanalın üstüne salabilirim?

Yani birde 'aksi taktirde sektörden silinirsin' dedi ya açık açık,şok oldum.Filmlerde hep görüyordum,meğer gerçekmiş..Hayır birde bakın bunu söylemek istemiyorum ama madem ben dinleyenlerimi yönlendirip kanalın üzerine salıyorum..Bu iş nasıl olurmuş bir görsünler..

Beni itham ettiği bir diğer şey de şuydu;sanki Çatı Katı kendi başarısı nedeniyle değil de torpil aracılığıyla ünlenmiş..Güya ben patronumu ayartmışım?Selçuk Bey'e bunu söylediğimde o kadar şaşırdı ki benden sonra kendileri de büyük patronun yaveriyle konuştular.Bu ne iğrenç bir itham,neye dayanarak yapıyorsunuz bunu?

Susmamı bekliyor olabilirler ki Çatı Katı'nın hakları yeniden bana geçene kadar susmam da gerekiyordu ama ben şimdiye kadar sizden hiçbir şey saklamadım,bunuda saklamayacağım elbet..

Üzülmeyin ve unutmayın Sina Eroğlu her zaman bir yolunu bulur.."

Bir milyonuncu kez izlediğim story'i izlemeyi bırakarak telefonumu yastığımın altına sıkıştırdım.Kendimi yorganımın içine sarmış öylece yatıyordum ve gerdindim.

Mağduru mu oynamamı istiyorlardı?Oynardım.

Ben programım için her şeyi yapardım.Şimdi uğraşsınlar dursunlar..

Storyi arabada gelirken atmıştım ve söylediğim hiçbir şey yalan ya da oyun değildi,hepsi gerçekti.

Tamam hepsi değildi..

Selçuk olayda adının geçtiğini bu paylaşımla öğrenecekti.Vereceği tepki umurumda bile değildi çünkü ben istediğimde,ona ihtiyacım olduğunda yanımda değildi.

Birazdan telefonu tekrar elime alacak gelen mesajlara bakacaktım.Hakkımda yazılanları merak ediyordum.En sonunda telefonu elime alarak yazılanlar baktım.

Çatı Katı bir daha olmayacak mı??
Hemen haklarını geri almalı başka kanala geçmelisin Sina..

Bu mobbing şaka mı?

Birde tehtit etmişler laodopağdpe adamdaki soyadına güvene bak lspwofor Umarım Türkiye'de bir yerlerde hala adalet vardır ve Çatı Katı yeniden başlar..

Tabiki yüzümüzü güldürüyordun!Tüm türkiye oturmuş Çatı Katı dinliyorduk..

Yıllardır yılmadılar yükselen her şeye bok atmaktan.

Kanala bak kanala..kimse birbirinin ardında durmuyor,hem çalışanlarını tehtit ediyorlar hem de patronu ayarttını mı söylüyorlar..

Artık hangi kanalı izlemeyeceğimizi biliyoruz en azından..

Sina,karşındakilerin eli çok güçlü olabilir ama biz arkandayız.

Anlamadığım şu?Nasıl bir anda böyle oldu?

Selçuk Kaya bu işe susacak mı?Kimin borusu ötüyor,belli oldu..

Tehtit mi?Biraz para ve bir soyadıyla insan kendine bunu hak mı görüyor?

Türkiye'deki sınıf ayrımına bakın,her yerde belli..

Çatı Katı kendi başarısıyla ünlendi,başka hiçbir şey yoktu..

Hala kanaldan bir açıklama bekliyorum ben!

Bunları saklamadan anlatman o kadar özel ki..

Sina Eroğlu değil,siz kaybettiniz @R&STv_Resmi

Şimdi ayrılmış mı kanaldan ben anlamadım?

Bu ünlülerin hepsi neden araba kullanırken story atıyor?

Haklarını ne zaman geri alacak acaba?Hemen başka bir kanalda başlasın..Kanalı önemli değil benim için ben sadece Çatı Katı'nı istiyorum.

Pamuk gibi çocuğu şöyle üzdünüz,bunu açıklamak zorunda bıraktınız ya..

Tipinez,yüz hareketlerine bakın..çok üzülmüş,kıyamam.Peki şimdi ne olacak?

Ve daha binlercesi...

Ben bu işi yapıyordum ya..

Daha yeni başlıyorduk ve artık Gökhan'la kişisel bir sorunum vardı benim,uğraşacaktım.

Her şey bir yana,Gökhan'a olan kinim bir yana..

Ben böyle olsun istemezdim,gerçekten.Ama öyle zor durumda bırakmışlardı ki beni bunu yapmak zorunda kalmıştım.Düşene kimse hadi kalk demiyordu,kimse elini uzatıp kaldırmıyordu ya da tutun bana demiyordu.Hep söyledim hep de söyleyeceğim,Çatı Katı benim her şeyim ve kolay kolay vazgeçmeye niyetim yok.

Bir keresinde ilişkimizin yeni başladığo zamanlar Selçuk bana neden programın isminin Çatı Katı olduğunu sormuştu.Bu özeldi,çok özel..

Büyük bir evimiz yoktu,bir apartman dairesinde kalıyorduk ve hiçbir aktivitem yoktu.Annemle gizlice çatıya çıkar,hazırladığımız lambaları yaktıktan sonra kalın yorganların altına girerek muhabet ederdik ve buna da Çatı Katı Muhabbetleri derdik.Selçuk'a bunun altında yatan temel sebebi anlatmamış,sadece ailemle ilgili olduğunu söylemiştim.

Benim annem öldü ve Çatı Katı Muhabbetleri sonsuza dek bitti..

Ömrüm boyunca en korktuğum şey annemle babamın yüzünü ve sesini unutmak oldu,bundan deli gibi korkuyordum.

Ya unutursam annemin sesini?

Ya zihnimde bir daha asla muhabbet edemezsek?İşte Çatı Katı asıl o zaman biterdi.

Çatı Katı,o çatı katında yapılan muhabbetler hiç bitmesin diye vardı,insanlar hiç üzülmesin diye..

📻


Radyoda Aşk (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin